![]() |
btje rare vraag maar kan je hyperactiviteit in je rug voelen?
Niet als een pijn maar als een soort rilling waar iets aan gedaan moet worden. Dan kan je niet meer stil zitten , niet meer concenteren en je moet met dingen gaan smijten :s
|
:|
|
Kan wel. Zijn toch je zenuwen.
|
Citaat:
|
Ga sporten, je hebt teveel energie.
Maar hyperactiviteit is volgens mij meer een soort iets wat je helemaal hebt, niet alleen in je rug. |
Citaat:
En het is nu winterstop!!!!!!!!!!!!! :( Maar ik ren altijd door mijn huis heen , maar ik kan altijd nog in de kelder rondjes gaan rennen :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
je kunt in elk geval stress in je rug voelen... en als je inactief bent terwijl je dat niet wil, dan kan dat misschien stress veeroorzaken
|
Citaat:
|
ik bedoelde inactief, niet actief :o
|
Citaat:
|
ja ik heb het ook wel eens...
rilling in je rug en dan moet je rondjes rennen......of dan gaat de radio keihard aan en ga ik gek doen.........leuk tog? maar ik kan me nog wel concentreren....naja een beetje dan.. |
Citaat:
Voordel is tijdens een hockey wedstrijd, hoor je je mannetje (vrouwtje dus :P) na de eerste helft zeuren van ik ben moe mn mannetje loopt de hele tijd heen en weer :D. en dan krijg je een andere :p. |
Als je er echt last van hebt op school enzo, dan kan je misschien eens naar de dokter gaan. Maar wanneer je het soms gewoon hebt en even raar moet springen en dansen en doen, dan kan het natuurlijk geen kwaad, dat heb ik ook wel eens (en dan zowel lichamelijk als geestelijk, mijn ouders, zus en vriend kijken niet raar meer op wanneer ik kwakend de kamer door ren).
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |