![]() |
wat heeft Satyricon geflikt dan?
Guitarists for Norwegian black metal band Satyricon have been arrested in Toronto, Canada for allegedly drugging and raping a woman following a show at Fun Haus in Toronto earlier this week. The Toronto woman claims that she was with Satyricon\'s A.O. Gronbech and Steinar Gundersen (also of Spiral Architect) in their tourbus, but eventually woke up somewhere else and had been sexually assaulted. The guitarists are currently being detained and DNA samples have been taken. The Norwegian embassy was told of the arrest and has been working with Canadian officials on behalf of those charged. If convicted, the two could each face up to ten years in prison. Needless to say, the group\'s remaining tour dates with 3 Inches Of Blood were subsequently cancelled. If you\'re fluent in Norwegian, you can view more details here.
[source: Lambgoat] via asice.net Op muzikaal gebied een van mijn favoriete bm bands.... |
Ze hebben Joey Jordison in zn kont gerosflanst, omdat hij moest invallen (Y)
|
hahah dat sowieso
|
Zijn géén leden van Satyricon, ze spelen alleen mee bij live-shows. Frost en Satyr hebben er dus niks mee te maken. Frost mocht de Jew-SA niet eens in omdat hij een strafblad heeft.
|
Euh.. Jew SA? :s :s
|
|
USA
"You SA" "Jew SA" hihihi. |
Citaat:
hihihihi alleen de grimme bm-insiders snappen mijn grapjes :D |
Satyricus Rutg0rus
hihihi |
Citaat:
hahahahahah hahahahahahaaha aaa!! net zoiets als maSSelSS!! |
Citaat:
jah hihih :bloos: |
En toch heb ik hiermee mooi een topic om zeep geholpen. (y)
Anyway, wat ik dus al zei, de vermeende schuldigen zijn 2 live-gitaristen, waarvan een uit Keep of Kallessin. In hoeverre dit verhaal waar is, weet ik niet. Als het echt verkrachting is: sad. |
haha, go satyr :o
hmm nou we het toch over satyricon hebben, zijn de texten van dark medievel times echt nergens bekend? ik wil ze eignelijk wel graag lezen, maar het schijnt dat het nogal eh.. een mysterie is laat maar zeggen :P |
ow geen satyr dus.. mjah dan niet heh...
|
rapeltyricon
|
satyricum :rolleyes: ja zo ken ik er nog wel eeen paar :P
|
Wel gaar, Satyricons naam was nog vrij clean, en ze mogen er zeker wezen in de avant garde 50's jazz/electronica-scene.
|
Citaat:
Maar inderdaad jammer dat ze niet bekend zijn, ik vind DMT nog steeds dé Black Metal CD, komt ook omdat ik met het titelnummer in de Black Metal kwam, blijft dus wel wat speciaals. Supergoede CD. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik moet zeggen dat ik satyricon ook wel een van de weinige bm bands vind met echt een goed geluid, in ieder geval dat het niet pijn aan je oren doet als je je volume wat opschroeft :P
|
Nou ja, ze kwamen toen ook wel met iets vrij nieuws, in populaire bm, beetje als Ulver/Emperor deden.
|
Citaat:
|
dark and evil crimes :p
|
Citaat:
|
dat krijg je van 3 kwartier durende intro's
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beetje een chick voor de lol de kleedkamer in duwen en kijken wat de gevolgen er van zijn op dat videoscherm |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of hij gaat ze over een tijd veilen en gaat van de opbrengst een tweede Porsche kopen. :cool: |
Citaat:
|
Toch maar eens die Sarcofago koffer van hun opgraven.
|
Citaat:
|
Die heb ik al op cd :)
|
ja, Sarcofago is gaaf.
|
blame Canadaaaaa
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |