![]() |
overstappen van studie
Zijn er hier ook mensen die halverwege het jaar overgestapt zijn naar een nieuwe studie omdat de andere niet beviel? Was dat een beetje te doen (met dingen inhalen enzo) of zou je het niet aan raden. Probleem is dat werk zoeken ook niet zo makkelijk is de laatste tijd... dus leek het mij wel wat om verder te gaan met een andere studie. Iemand? :)
|
Ik ben in september met IE&B aan de RUG begonnen, maar daar ben ik in november mee gestopt. Nu werk ik af en toe doordeweeks, maar dat was ik al snel zat. In februari begin ik weer met iets nieuws. Ik weet nog niet precies wat, of International Business & Languagues of Internationale Organisaties & Internationale Betrekkingen. Er zal wel wat inhaalwerk bij komen kijken, maar dat overleef ik ook wel weer.
|
Ik heb het gedaan, en het was geen aanrader. De UvA regelt namelijk geen doorstroom voor februari-instromers, waardoor ik nu mijn 2e jaar niet inkan(n).
|
Vraag Gauloises even, die stopt ongeveer elke maand met zijn rechtenstudie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gaan je tentamens een beetje goed? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er wel 2 jaar voor nodig, maar da's een ander verhaal:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach, ik ga ook 2 jaar doen over mijn P... boeiend. Zolang ik de rest van de vakken maar haal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op verzoek van TS een slotje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |