![]() |
oorsuis
ik heb sinds een paar weken dat ik last heb van oorsuisingen, je kent het vast wel als je terug komt van uitgaan. Je hoort geen piep...maar als je stil in bed ligt hoor je hard geruis...of misschien toch een piep:), maarja ik heb het nu constant, waarschijnlijk door te harde muziek. Zijn zulke beschadegingen permanent? Heeft iemand anders hier ook last van?
|
Dat kan inderdaad permanente beschadiging zijn ja. In principe zijn alle beschadigingen die je veroorzaakt aan je oren permanent, alleen blijft die ruis/piep niet waardoor het lijkt of het niks uitmaakt.
Maar gebruik de zoekfunctie eens, er zijn de afgelopen maand sowieso 2 topics hierover geweest. |
Ja die piep betekend inderdaad dat je te hard muziek hebt geluisterd maar weet niet zeker of het permanent is.
|
Het ligt eraan hoe ernstig de beschadiging is. Ik heb weleens zo'n rotje naast m'n oren gekregen, toen liep ik 2 weken met een piep in m'n linker oor. Maar uiteindelijk gaat het grotendeels over (gehoorbeschadigingen zijn in principe permanent)
|
Bij mij is het in ieder geval al een jaar of 3 nu
|
Ik las op een forum:
Citaat:
Ik kan het me nu niet eens meer voorstellen dat ik in een stille ruimte, niets maar dan ook niet zal horen, die zachte pieptoon is er altijd :rolleyes: Maar het is niet storend, en het duidt ook niet op een grote gehoorbeschadiging. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er ook wel mee leren leven, 't stoort me niet echt meer, maar ik zou wel weer eens gewoon volmaakte stilte willen ervaren. |
ik heb het ook,maar ik luister byna niet naar muziek,kom niet in luide omgevingen ofzo
van wat is dat dan? |
Citaat:
|
Citaat:
kga zo ongeveer om de 2 weken naar een praatcafé(PRAATcafé dus): speelt geen/weinig muziek. :( |
Citaat:
Ik heb vroeger echt diep gedoken, 5 meter haalde ik zo, en dat voor 2 minuten lang. Het is waarschijnlijk dat je hier wel beschadigingen aan overhoudt. :rolleyes: |
ik duik niet,ik zwem byna nooit ook :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32. |