![]() |
snoop dogg in de hmh
wellicht niet veel kans hier...
maar zijn er nog mensen die snoop dogg ook helemaal geweldig vinden en dus op 10 feb in de hmh gaan zijn?? ...of mensen die hem erg melig vinden en wel 'ns zo'n blingbling show willen zien :cool: ik ga dr iig wel heen, heb mn kaartje (a 45 euro ofzo) net gehaald |
Ik vind snoop dogg wel leuk, niet geweldig. Heb er alleen een hekel aan dat als ik het over Dog Eat Dog heb, zij mij begrijpend aankijken en al knikkend instemmen: ja, Snoop...
Als ik het over Snoop wil hebben, dan zeg ik wel Snoop. Verdomme. Lompe mensen. Oh ja. 45 euro lijkt mij best veel. Waar zit die hmh? |
|
:nono:
Niet dat me dat veel wijzer maakt :D Aardrijkskunde was alleen interessant toen het over hemellichamen ging. |
Citaat:
Misschien dat ik om een of andere vreemde reden op de gastenlijst beland, want het lijkt me echt te gaaf :D |
Citaat:
|
yeah als t geen 45 euro was, was ik dr echt wel heen geweest, snoop is de man!
|
oh en riven is een van de beste spellen ooit!
|
:D
maar nee. Wees gerust. Ik heb zelfs lange tijd gedacht dat Den Haag in het midden van Nederland lag. Ik interesseer me pas voor de ligging als ik er daadwerkelijk moet zijn. add: @ Artus: Duh! |
te ver weg en té duur, anders was zeker weten gegaan:D
snoop is geniaal:cool: |
heeft iemand van jullie half-baked aleens gezien?:cool:
|
yeah
maar daar zat snoop niet in |
wel;)
een stukje, als ze wiet gaan verkopen, heb je verschillende soorten smokers; hippies, paranoide, en snoop is een aasgierroker:cool: |
Citaat:
|
Citaat:
maar hoe vet is Sir Smoka Lot :D |
Die up in smoke tour van hem en dre en shit, zag er wel vet uit. Maar om daar nou 45 voor neer te leggen..:s
|
Citaat:
maar ik ben die film echt al héél lang aan het zoeken, maar ik vind hem nergens, geen enkele videotheek heeft hem, bol.com heeft hem niet etc etc. :s |
voor 20 euro was ik wel gegaan, maar 45 euro is belachelijk.
|
daar ga k nie naartoe
veels te duur ik ga mooi naar mobb deep + big noyd & Alchemist 29 januari in de melkweg 25 euro :cool: :cool: (y) :cool: :cool: |
Citaat:
Ik vond die film geweldig toen ik veel blowde. Ik heb hem na die periode nog 1 keer gezien, wat een intense kutfilm. :D Ik had hem trouwens gewoon van Kazaa. |
Citaat:
- marijuana is not a drug. i used to suck dick for coke. --- i've seen 'em! - now that's an addiction man, you ever suck some dick for marijuana? n..no, no.. can't save that i have. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
share hem anders ff via slsk:p |
Citaat:
@ Metal: Nee, stond op de vorige pc en ik vond hem niet boeiend genoeg om op de nieuwe te zetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
om even van m'n huidige patroon af te breken en ontopic te reageren:
Ik zou best Snoop Dawg willen zien, maar 45 eypo is me echt teveel geld. Hij sponsort z'n eigen wiet consumptie maar. |
ik zou zowiezo geen 45 euro over hebben voor een concert
|
Ik wil best wel een keer zo'n bling-bling-show zien, maar 45 Euro is nou net te veel.
|
Citaat:
ik kwam ook niet meer bij toen ie in die film speelde :D |
Citaat:
|
dat is t m juist, hij is zo verschikkelijk niet-grappig :D
|
Citaat:
|
ach daarom vond ik zn rol ook zo maf in half baked, speelt ie opeens een bijna kale altijd slapende eppo op de bank
|
hoezo spelen? ;)
|
wie is nou bob fagot?:confused:
die gast op de bank(the guy on the couch) of die van dat stukje :'I suck dick for coke' :confused: |
Citaat:
|
én die gast op de bank
|
Wat ben ik blij dat ik metal luister, die concerten zijn een stuk goedkoper.
|
Echt? :D:D
Imdb zegt alleen Cocaine Addict. |
hmm ik dacht ook die guy on the couch hoor
|
huh op imdb staat van niet
nouja zoals ik al zei ik was niet bepaald helder de keren dat ik m heb gezien |
en zo hoort 't ook (y)
|
|
ik ben bang dat er teveel shit gedaan wordt van zijn nieuwe album en te weinig oude dingen
dat optreden toen in de paradiso jaaaren geleden was wel dope |
Citaat:
|
misschien als ie pharrel meeneemt.
(drop it like it's hoootttt) |
Citaat:
nouja, jouw underground dingen zijn vast wel goedkoper maar van die truie underground hiphop gevallen zijn ook niet duur verder zal ik op 11 feb wel een mooi verslagje schrijven hoe dope t was voor alle mensen die wel wilde maar 45 euro te duur vonden :o ...en nee, het woord 'dope' gebruik ik anders nooit, duh... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |