![]() |
ogen
Hier sta je dan op een mooie paarse wolk
Hier sta je dan met je mooie fel blauwe ogen. je vraagt met je ogen om mijn aandacht, je staat iets naar mij toe gebogen. ik lach voorzichtig naar je, en probeer niet te blozen. Je komt naar mij toe gelopen, en geeft mij witte rozen. Ik gooi ze meteen weg, en denk, waarom heb je niet wat beters uitgekozen. Ik ben blij dat ik op tijd zag dat je niets voor mij was, Kan me niet voorstellen dat iemand in jou ogen kan geloven. Blijf jij maar op die paarse wolk, ik ga naar beneden |
Pakjesavond is al afgelopen hoor.
|
Ik vind de slotzin wel leuk (maar zou wel schrijven 'ik ga alvast naar beneden') maar verder vind ik het wat te standaard en weinig creatief: de rijm is heel gedwongen en je woordkeuze is heel simpel eigenlijk.
|
Ik vindt het gedicht inhet begin heel standaard sorry. Maar naar het einde toe wordt het beter. En begon ik het zelfs bij de laaste zin mooi te vinden. Als je misschien een gedicht maakt dat wat meer op die laaste stukjes lijkt denk ik dat het best wat kan worden (y) :)
|
Ja, het idee is op zich leuk, maar je zou het op een leukere, originelere manier kunnen uitwerken. :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02. |