![]() |
Leef je uit in de kleine ruimte
ik heb een papiertje van 4 cm breed en 5 cm hoog. Daarop staat een vierkantje van 2 cm breed en 3 cm hoog. Hoe kan ik daar een leuk poppetje in maken ofzo. Of alleen een hoofd. Help me als je wilt, ik zou het tof vinden.
|
|
dat doe je zo:
je tekent 2 ogen, een neus, een mond, en de omtrek van het hoofd dan teken je oren en dan nog wat haar hier en daar en klaar is kees |
moeten wij nu een poppetje voor jou gaan tekenen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://img144.exs.cx/img144/5688/Hoera.jpg
:confused: |
ja jullie moeten voor mij tekenen en het mooiste poppetje wint. Het is 2 breed en 3 hoog niet andersom
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wie zou het wel willen dan? en owww we hoeven ook niet meer te reageren :) lekker handig (y) doe je goed (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Als je het leuk vindt om te tekenen kan je het doen. En niet reageren moet alleen als je het niet wilt. Als je niet snapt wat voor typfoutje ik daar gemaakt heb dan spijt het me enorm. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarvoor wil je het hebben dan?
|
Citaat:
|
bij het lezen van de titel dacht ik dat je creatief bezig was geweest op de w.c :D
|
Citaat:
@topicstarter.. het is niet hatelijk.. ik vind het gewoon een domme bedoeling :) |
Je zou een (groot) plaatje van een leuk poppetje kunnen verkleinen en overtrekken op je kleine papiertje. Plaatjes van leuke poppetjes genoeg op het internet.
Als een van ons iets voor je tekent (wat me niet erg waarschijnlijk lijkt) heb je wel een plaatje leuk poppetje, maar dan staat het nog niet op je papiertje. By the way, een vierkant van 2 bij 3 is meestal geen vierkant maar een rechthoek. :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27. |