![]() |
Salvia eten
Ik heb nog steeds salvia thuis liggen, komt er amar niet van op het op te roken maar met oud&nieuw gaan we spacecake bakken nu vroeg ik me af of ik ook de laatste halve gram salvia erin kan gooien, of het anders moet dan wiet, of het goed werkt en of het gnoeg is...
Op erowid stond eerder wel hoe je het kon eten maar ik zie het nu niet meer.... Dus iemand ideeen of ervaringen:P |
Bwoah.. als je het sowieso toch gaat doen ben ik benieuwd naar het effect...
Ik geloof er niets van dat je een onwijse trip krijgt alleen :) Ik zou het niet aandurfen dus en gewoon roken ;) ben je er tenminste zeker van |
|
Kzal het strx ff goed doorlezen, vind het nog steeds beetje onduidelijk en het gaat over blaadjes wat ik zo snel zie terwijl ik 8extract hebt ofzo...
Hehe jah met roken ben je er idd wel zeker van maar aangezien we toch al spacecake gaan maken kan ik het wel proberen en als het dan goed uitpakt kunne we het vaker doen:D Maja denk dat ik die halve gram verdeel over 4 van die kleine cakes ofzo als het dan vet ranzig zou zijn hoef je iig niet alles weg te gooien en kun je ook uidelijk zien in welke het zit.... het moet sowieso kunnen op de een of andere manier als je die blaadjes ook kan eten:P maarja ik laat het sowieso horen..;) |
Ja het kan tuurlijk, maar van blaadjes eten heb je sowieso niet het effect van extract.. Maarja.. dus boeit het helemaal geen fuck..
|
Citaat:
|
Ik denk dat je er helemaal niks van merkt met die hoeveelheid als het ook nog door je maag moet.
|
pleur een zooi in een grote jolint met wiet of hash erbij en vagen maar :cool:
|
Citaat:
|
gewoon roken op de manier die hier beschreven staat
|
ja bak een spacecake nadatje die salvia gesmoket heb (y)
|
Citaat:
"Laten we maar hopen dat Lady Salvia ons zal en kan behoeden voor dit soort ongelukken" "Als laatste wil ik iedereen een goeie reis toewensen, moge Shiva, Lady Salvia en de Bwiti, je leven begeleiden" :evil: |
offtopic:
jezus 400 keer shrooms en 200 keer LSD + dat salvia niet het sterkste is wat er in de natuur bestaat, dat is DMT that guy is full of crap ontopic; ik weet niets ontopics te zeggen :o |
Citaat:
of heb ik het nu mis ? |
Citaat:
en cocaïne is toch immers ook een natuurproduct van de cocaplant? ;) |
Citaat:
[edit] ja @#$%! ik post morgen wel verder [/edit] |
Opzich kan ik het nog steeds niet anders uitleggen, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel :p
Alles komt oorspronkelijk uit de natuur, niet alles wordt door de natuur zoals het eindproduct is gemaakt. |
Smaakt dat lekker? :s
|
DMT is bewerkt, Salvia niet
Coke is ook bewerkt |
Citaat:
Overigens zijn er 2 soorten DMT, N,N,DMT en 5-meo,DMT, en er zit wel een verschil tussen qua werking (de eerste is wat meer visueel) en de dosering. Dus het is verstandig om te weten welke je hebt. Natuurlijk is het ook wel synthetisch te maken, zoals zoveel stoffen. |
Salvia met sjag roken is sowieso zonde. Verder of het eten niet zal werken, tjah als 1/10 gram genoeg is met roken waarom een halve gram dan niet met eten...
Verder is salvia volgens mi jidd wel het sterkst trippend wat uit de natuur komt, vind het ook echt wel raar om het mee te maken elke keer. Wel leer ik het steeds beter begrijpen zodat je er ook langer in kan blijven enzo :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |