![]() |
MTV - The Trip: Woman Only!
Ey ey.
Ik heb het net dus zitten kijken (voor de eerste keer, en meer omdat een vriendin van me zat te pushen want ze heeft een aantal dingen voor die tv-serie ontworpen) .. Maar hoe leuk is dit programma :D Meer mensen die het gezien hebben? Hoe lomp. de ene van de tweeling zit te eten in het restaurant terwijl de andere loopt te verhongeren op haar kamer :D |
Ja vond t erg leuk!! Leuke teams en leuk dat het een keer vrouwen zijn (ook wel gevaarlijk hoor die tweeling in dat vreemde land...)
Vond de filmpjes voor volgende week ook leuk dus ik ga weer kijken! |
Ooh nee hè.. heb ik het weer eens gemist?? :(
Kan iemand me vertellen wanneer de herhaling uitgezonden wordt?? De vorige seizoenen vond ik leuk!! Wel super er nu vrouwen zijn i.p.v. mannen!! :) |
oooh the trip >> gaaf!!
en nu vrouwen haha nog leuker ;) |
Elke woensdag om 18:30
Herhalingen zijn op Woensdag: 18:00 Vrijdag: 19:00 Zaterdag: 11:00 Zondag: 10:00 & 22:00 :) dit is in ieder geval de eerste keer dat ik kijk en ik ben nu al verslaafd :( |
Van waar naar waar is het deze keer?
|
St. Petersburg en de Sahara in Marokko en visa versa natuurlijk ;)
|
Ah, dat is al een stuk leuker (herkenbaarder) dan die hele tocht door Afrika. Misschien toch maar eens kijken dan.
|
ey mensje waarneer komt dat weer k heb het weer gemist :-( :-( die met die jongens blijft altijd leuk maar k wil nou weleens de vrouwelijke versie zien..:d
|
fleurtje is een collega vanme :cool:
(die gek die in dat dompelbad een bommetje maakte :D ) |
Citaat:
Vond het wel een stoere actie :) woopha.. :) eh.. oeps? Dompelbad?!? |
he kut gemist, wilde het wel zien..
naja mtv heeft altijd genoeg herhalingen |
haha geweldig ik ben nu al verslaafd (y) :cool:
Die "masseur" :eek: |
Ik heb het alweer gemist zie ik, morgen maar eens opnemen.. deel 1 en deel 2 (iets minder dan 1) vond ik tof (y).
|
dat voorstukje heeft een sparta liedje? :confused:
tenminste ik meende dat te horen toen ik het heel even zag. maar goed, ik heb het programma zelf nooit gezien en ga het denk ik ook niet volgen. |
foutje ;x
|
Citaat:
toen die gast stijve kreeg toen ie die ene een massage gaf :p bahahahahahaahah :D |
Ik vind het maar een beetje saaie mensen als je het vergelijkt met die kerels uit serie 1 en 2.
Verder wel vermakelijk hoor. |
Citaat:
|
Heb het 1 keer gezien, maar vind het echt een stuk minder leuk als de male editions ;) .
|
vergeet steeds wnnr t komt...
|
Citaat:
Elke woensdag om 18:30 Herhalingen zijn op Woensdag: 18:00 Vrijdag: 19:00 Zaterdag: 11:00 Zondag: 10:00 & 22:00 |
ik mis Co &Rogier :( :o
|
ooh het was toch wel heel leuk :cool:
wat een enge mannen zeg(n) |
vandaag weer gekeken (y)
die brabantse meisjes zijn veel leuker dan die amsterdamse :cool: |
vind deze serie wel een stuk leuker dan de vorige, maar de 1e blijft t coolst
|
Citaat:
|
Ik vond het niet zo, vind het vervelende grieten...
De eerste versie met die 2 (waarvan 1 nu in fox kids zit) het leukste, die hadden humor en durfde nog weleens wat te proberen.. :) |
Citaat:
of eh. welke van de 2 was flip ook alweer? |
Het zijn al net zulke hersenloze losers als die andere figuren.
|
Citaat:
De entertainmentwaarde van de eerste The Trip zal toch niet meer evenaard worden, helaas. De vrouwen lijken trouwens sowieso overal alles gratis voor elkaar te krijgen, jammer van het spelelement. |
Grr, dit lijkt me ook leuk, maar MTV is op mijn TV slecht te ontvangen. Ik heb wel beeld, en geluid ook, maar alleen van muziek. Stemmen hoor ik niet.
Beneden op de TV in de huiskamer doet MTV het wel goed, maar op andere TV's niet. Kanaal staat wel goed ingesteld. |
nou 3 x raaie hoe zij aan hun geld gaan komen
|
Ze gaan volgens mij veel sneller dan dat de jongens gingen, btje jammer ze zijn er zo :D
|
die chicks hebben t veelste makkelijk, ze hebben elke keer na 5 minuten een lift! :D opzich ook wel logisch.
Ze zijn ook opzich wel grappig, maar niets vergeleken met de 1e serie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Yeah! Ik ben er alweer verslaafd aan en ben er weer van overtuigd om het deze vakantie ook te gaan doen met een vriendin. (net als de vorige jaren..)
Heb gvd wel deel 3 gemist! :s En vanavond om 10 uur kijk ik iets.. Die tweeling is trouwens echt droog.. "Mais pas de sex hè?" Hahahaha! |
Ook altijd de zelfde type mannen die hun een lift geven :)
|
Die tweeling vind ik stom, die andere twee zijn wel leuk en ik vind het veeeel leuker dan The trip 2 (1 heb ik niet gezien)
|
Vanochtend gezien, wel leuk.
|
Ugh, nadat ik ook aflevering 2 en 3 gezien heb heb ik besloten om maar niet meer te kijken omdat ik die tweeling zo enórm irritant vind. Mijn god wat een vervelende mensen (in de show iig). Jammer, want de eerste en tweede serie vond ik bijzonder leuk. Dat andere team vind ik trouwens wél oke.
|
Serie 1 was toch wel het leukst vind ik.
Maar vind deze wel cewler dan serie2 :D Vind alleen (net zoals anderen lees ik al) de tweeling niet zo... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38. |