![]() |
Hoeveel minuten zitten er bij jou tussen et opstaan en het naar school toe gaan?
Hoeveel minuten zitten er bij jou tussen het opstaan en het naar school toe gaan?
|
Als ik me heel erg moet haasten ongeveer 20 minuten :cool:
|
Genoeg minuten om fatsoenlijk voor de dag te kunnen komen, de krant te lezen, warme chocolademelk te maken & drinken, tas in te pakken, en zelfs nog voor internet.
45 dus. |
Uurtje ofzo.
Vandaag 20 minuten want ik had me verslapen. |
normaal 50 minuten
als ik me verslaap een half uur als ik me ernstig verslaap 10 minuten |
30 minuten
|
50 minuten. Ongeveer. 35 als ik niet douche.
|
35-40 minuten. Ik sta half 7.30/7.35 op en moet om 8:10 de deur uit.
|
om 7 uur word ik wakker.. dan blijf ik liggen tot half 8.. doe ik mn make-up zittend in bed.. dan kleed ik me om 7.40 aan, eet om 7.50 en ga om 8.00 naar school.
Let wel.. zo zou t moeten.. zo gaat t niet altijd. Maar.. wat noem jij opstaan? het feitelijk naast je bed staan.. of.. het wakker zijn? |
20 minuten
|
-> School & Studie
|
Ligt er aan hoe laat ik naar school moet.
Als ik er om 9.00 uur moet zijn is het heel wat anders dan als ik om 15.00 uur moet beginnen ;) |
minuut of 5
|
60 min, een uur dus.
Sta om 7 uur op, ga 8 uur naar school. |
60 tot 90 minuten
|
45 minuten, genoeg om ook nog even het nieuws te zien.
|
Maandag: 8.00 op, 8:45 naar school
Dinsdag: 7.00 op, 7:50 naar school Woensdag: 7.00 op, 7:50 naar school Donderdag: 7.00 op, 7:50 naar school Vrijdag: 8.00 op, 8:35 naar school |
zo'n 1,5 uur, waarvan een kwartier wakkerworden in mijn bed is
|
37.
|
ongeveer 45 min
|
afhankelijk van hoe laat ik wakker wordt 60 tot 15 minuten
er van uit gaan dat ik om 9 uur moet beginnen maar dat is alleen op donderdag zo op woensdag en dinsdag is het 300 tot 255 minuten |
1 uur en als ik 1e uur vrij ben 2 uur
|
ik sta om 6 uur op en ga om tien over 7 weg ongeveer
1 uur en 10 minuten 1 uur daarvan hang ik op de bank 10 minuten om te eten en me aan te kleden |
Als ik om 8.30 begint....
7 uur opstaan vijf over 8 weg dus 90 min :) |
60 minuten
|
Ik ga dan niet naar school, maar meestal zit er 30 minuten tussen het wakker worden en het weg gaan.
Als ik avonddienst heb, dan zit er 3 uur verschil tussen. |
Heel erg veel, want ik sta altijd redelijk op tijd op en ik begin pas laat
|
haha altijd 18 minuten ofzo, 10 minuten precies om te douchen en dan 5 minuten om aan te kleden haar te doen enzo, tanden poesten doe ik onder de douche eten maak ik neit klaar, en dan als een gek naar de bushalte fietsen :o
|
Citaat:
Aan het einde van de week heb jij 10 centimeter make-up opgestapeld? |
Citaat:
|
50 minuten (m'n record staat op 40 :cool: (y) )
Als ik niet douche kan ik er vrij kort over doen en wat langer, maar ik douche sowieso elke ochtend. |
Citaat:
|
40.
|
Oh my, ik ben echt vreselijk als ik naar dit topic kijk :|
Als ik om 8.45 uur moet beginnen, neem ik om 8.15 uur de bus, dan sta ik rond 8.05 uur op :o Ik trek m'n kleren aan, poets m'n tanden, doe m'n haar goed, mascara op, lepel een kiwi naar binnen en ben weg. Douchen doe ik 's avonds, ik hou niet van nat haar 's morgens. Maar als ik me nog moet douchen, dan sta ik 10 minuten eerder op. Meestal dus 10 minuten, soms 20. |
45 minstens
|
Ik stond vanochtend kwart voor zes op, ik was kwart over zeven op school. En daar zit een half uur reistijd met de auto bij. En nee, normaal ga ik niet zo vroeg naar school :P *fanatiek heej*
|
wat veel iedereen hier :eek:
|
Citaat:
Vanmorgen moest ik om 8.45 uur beginnen en stond ik om 8.40 uur op, kijk, zo moet je het doen :P (Ik kwam dus te laat :P ) |
45 min
|
Minimaal 60 minuten. Als ik om 8:45 college heb sta ik om 5:50 op om om 6:50 de deur uit te gaan. Latere colleges wil ik wle eens vroeger opstaan maar meestal gewoon een uur voor 'abfahrt' van thuis.
|
32,5
|
Citaat:
|
47,8168 minuten. Maar dat is een gemiddelde.
|
Citaat:
ik moest beginnen om 8.30 en kwam om 10.20 mijn bed uit (y) |
Kwartiertje van tevoren. Maar als ik later dan 12 uur naar school moet dan meestal iets langer dus.
|
kwartier meestal. soms ietsjes langer
maar ik douche dan ook s'avonds. |
Ik moest eens beginnen om 8.15 en kwam helemaal niet uit mijn bed (y)
|
Citaat:
|
opstaan en klaarmaken iets meer dan halfuur
van huis naar bus 3min. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |