![]() |
Ontharingscreme
Krijg je daar zwarte haren van terug of gewoon weer die zachte haartjes???? thanx
|
Waarom kan niemand mij helpen?????
|
Citaat:
|
Well met ontharingscreme kwamen ze bij mij gewoon donkerder terug! Kweet niet of je daar blij mee bent... maja...
Ik gebruik ook geen ontharingscreme meer... vertrouw het niet! Het ruikt super-chemisch, volgens mij is het helemaaaal niet goed voor je huid! Je kan beter gewoon scheren met scheerschuim, die haartjes komen toch wel weer terug... donkerder of niet... |
ja ik geloof bij alle middelen dat je harn terug krijg want van scheren krijg je het ook terug!!! :(
|
't Is een fabeltje dat ze harder of donkerder terug komen, haren líjken misschien harder terug te komen, maar dat kán gewoon niet. Komt doordat ze met z'n allen te gelijk naar boven komen.
Je haren worden hoe dan ook donkerder wanneer je wat ouder wordt (iemand van 10 heeft vaak nog lichte haartje, rond de 16de zijn die al donkerder). |
Als ik het met een scheermesje en schuim doe, komen er al meer en al verder naar boven en dat is echt vet kut, help me..... :(
|
Citaat:
|
Bij ontharingscreme komen de haartjes geloof ik het snelst terug. Ik heb het ook weleens gedaan, maar dan gingen ze niet eens allemaal weg. Het is ook niet zo dat er meer haartjes terugkomen, ze worden alleen stugger en zwarter , dus niet meer van die donshaartjes. Maar ik denk dat ik van de zomer mijn benen maar eens ga harsen, schijnt dat de haartjes dan het langst wegblijven, en ook niet onbelangrijk dat ze veel zachter terugkomen, dus ik ga maar even pijn lijden, maar hopelijk werkt het effectief.
|
mun schaamhaar gaat al verder omhoog omdat ik haartjes op m'n onderbuik heb.... Weet iemand daar iets tegen??????
|
het is wel zo dat als je bijv. haartjes scheert die je normaal niet zou scheren, zoals die haartjes op je onderbuik vlak boven je schaamhaar dan ga je ze "activeren" dus ze groeien wat duidelijker terug ofzo...
|
Citaat:
Stel, je scheert je benen niet. Dan zijn de puntjes van de haren kleurloos. Daarnaast zitten er op je been ook hele lichte dunne haartjes. Nu ga je scheren. De haren komen dan niet terug in puntjes, maar in stoppetjes, er zitten geen kleurloze topjes meer aan. Ze zijn dus gelijk donker. Daarnaast: met ontharen -op welke manier dan ook- haal je ook de onzichtbare lichte haartjes weg. Daar kunnen donkerdere haartjes in de plaats voor teruggroeien. |
maar euh, weet er iemand antwoord op mij vraag??????? :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13. |