![]() |
morgen - GRATIS SHOW in Groningen!
21:30 - Doors open - www.simplon.nl
22:00 - Playroll - www.playroll.net 23:00 - Laternpoll - www.laternpoll.com 00:00 - My Sister Harold - www.mysisterharold.com check die shit, koop die shit spread the word motherfucker! |
Kan niet, morgen Effenaar.
|
Jammer dat jullie om 10 uur spelen anders was ik gekomen. Ben nl. eerst in de Oosterpoort tot kwart over 11. :)
|
Citaat:
|
Misschien dat ik jullie nog even kom bekijken (wordt nu toch wel een keer tijd :p) Even kijken of het lukt enzo...
|
hmm, groningen (n)
|
gaaave show, maar fuckin groningen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoel, kom op, je wilt ons al jaren zien (en dan overdrijf ik niet eens!) en nou is 't een keer doordeweeks, kan je met een OV komen naar een gratis show en dan ga je zeiken dat 't zo ver is... Schat, je kan zelfs na Laternpoll de laatste trein nog wel halen hoor! |
Die luie forumbazen ook altijd. :D
|
en anders staat mijn slaapkamer (inclusief matras en deken e.d.) natuurlijk altijd tot je beschikking Angela :d je komt er eigenlijk niet meer onderuit vind ik....
gaan we samen :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Moet je werken ? Nee hoor, daarvoor hebben we een telefoon, ziek melden is zo gedaan! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en nu weer ontopic mensen :d |
Okee.
Ik kwam dus niet... |
oh shit, ik bied het wel erg lief en leuk aan enzo....maar ik ben er helemaal niet :s we gaan uit eten (jeeej NOT) met de familie, omdat mn oma uit het ziekenhuis is ofzo...
sorry angela...dat wil dus al niet :s en ik kom dus ook niet.. |
Citaat:
|
Dus er wordt niet geneukt?
|
Nou doe niet zo gemeen. Nou kan ik me er niet meer makkelijk uitlullen. En ja ik wil jullie al heel erg lang zien want tis eeeeeuwen dat ik playroll niet heb gezien, denk sinds de buya dinges in tagrijn ooit :D en ik beloof dat ik snel weer kom, maar morgen red ik echt niet... zal jullie tourlist wel eens in de gaten gaan houden want ik heb nou een mooie slaapplek bij jullie in de buurt dusss :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
grom ontopic!
|
nog wat peperkoek erbij
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Love is in the air...
|
awimbawee
awimbawee in grunning in ut schunnee grunning doar is ut niet zo werm Drom goat Roxy niet noar pleerol want dat endigt mit gekerm! awimbawee |
jonges, ze komen allebei niet, laat staan dat ze gaan neuken op Groningse Fjorden met Rooie Rienus en Pe Daalemmer muziek op de achtergrond...
:p kunnen we dan nu weer ontopic ? |
Citaat:
|
Citaat:
tried that once huh? :P ontopic: present. met bier. |
haha wat een topic :D
|
Citaat:
geniaal! :cool: |
Ik ben er :cool:
|
Citaat: