![]() |
Het leven na s.com
Er komt een tijd dat ieder van ons s.com zal laten voor wat het is. Dat kan morgen zijn, dat kan binnen 30 jaar zijn.
Maar, hoe zullen jullie dan die heerlijke tijd hier beschouwen? Zullen jullie nog terugdenken aan je mede DK'ers of zullen jullie het in een donker hoekje van je geest trachten te verbergen? Ik denk dat ik nog zal terugdenken aan mijn mede DK'ers :o Misschien niet constant, maar toch zo nu en dan :) |
Ik zal rouwen tot het einde der dagen. :(
|
Ik zal jullie nooit vergeten. Sommige mensen kán ik ook simpelweg niet vergeten.
Maar ik eigenlijk niet in hoe ik hier ooit weg zou kunnen gaan. |
Dus jullie zullen op je oude dag nog eens terugdenken aan de heerlijke tijd hier :)
|
En voordat ik mijn laatste ademstoot uitblaas, zeg ik: "Bedankt."
|
Tuurlijk. :)
|
Citaat:
|
Een forumbejaardentehuis :cool:
|
We worden uiteraard dement van het vele forummen. Ah, wat een heerlijk werkwoord.
|
Onze, van artrose vergeven, vingers kunnen het gespam van de nieuwe generatie niet meer volgen :p
|
En dan sterven we alleen. Gedesïllusioniseerd (wat een te-ringwoord).
|
Ontdaan van onze waardigheid, vernedert door de nieuwe generatie, maar wel met een postcount van 1000000+ :cool: :p
|
Citaat:
|
En dat telt.
|
En daarna zullen wij opstaan uit de dood om vervelende forumbazen te stalken. :evil:
|
Citaat:
http://img150.exs.cx/img150/4159/posts5js.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal er nog wel aan terug denken, maar ik zal wel ooit stoppen, al kan ik me dat nu nog niet voorstellen. Sommige mensen zijn me toch te dierbaar :) Al hoeft het forum niet het enige communicatiemiddel te zijn, natuurlijk. Dus noodzakelijk is het forum niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik postcount jullier er lekker allemaal uit :cool: :p |
Citaat:
|
Jaa-jaa. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de categorie foute vragen wint N00dles. :)
|
Citaat:
Het is genoeg. Laten we het daar maar op houden. |
En ik maar denken dat DK een vrijer forum was dan Seksualiteit :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, je hebt nu dus een chemische lading? :(
|
Citaat:
|
Gedesillusioneerd is wél een mooi woord.
|
Smaakt wat zuur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik ben een alfaguy.
|
2/2 :p
|
alfachick/-guy? :S
Ioniseren is eh...als een atoom een elektron kwijtraakt. Dacht ik. Het is alweer 3 jaar geleden dat ik dit geleerd heb, maar oke. EN dat heeft dus met scheikunde (CHEMIE) te maken. Daarom de woordgrap 'chemische nasmaak'. Nu even lachen. Even aangepast na het opgezocht te hebben :) |
Citaat:
|
Haha.
|
Tja. Ik heb Duits1,2, Frans1,2, CKV2,3. :o
Dus van scheikunde heb ik weinig kaas gegeten. :p |
Ik doe ook talen, maar de vorige jaren heb ik wel chemie en consoorten gezien.
|
het zou me werkelijk niets doen
|
Ik vergeet DK nu al vaak :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |