![]() |
bewegen
ik ben laatst voor het eerst met mn vriend naar bed geweest, om te beginnen maar eerst hij boven. Ik vraag me af hoe ik 'de beweging' moet maken als ik bovenop zit. Het lijkt me vrij lastig als je zegmaar rechtop zit, naar voren gebogen, als je hem kust kan ik me nog iets bij voorstellen. tips?
|
gewoon doen
|
Iig zorgen dat je je kont wat achterover drukt, als hij een beetje 'klein' is (en dat is 'ie snel in dat geval) ben je 'em zo kwijt namelijk.
|
Wat bedoel je met dat issie snel in dat geval?
|
gaat vanzelf als je daar eenmaal zit. Het is makkelijker als je op je handen steunt, door ze naast zijn hoofd te zetten of op zijn schouders. Hij kan je helpen door zijn handen op je billen te leggen en je heen en weer te schuiven. ohja, heen en weer is een stuk makkelijker dan op en neer (en voor jou ook wat lekkerder omdat je clitoris dan meer wordt gestimuleerd)
|
Citaat:
Als jij recht bovenop 'm blijft zitten, gaat hij eigelijk zo diep als hij maar kan, daarentegen als jij voorover gaat hangen om bij z'n mond te komen krijg je al snel een hoek die ervoor zorgt dat die diepgang al een aardig stuk weg valt. Als jij je rug bol maakt bij het zoenen/voorover hangen, wordt die diegang nóg minder. Als hij een lul heeft van hier tot Tokyo zal je er niet zoveel last van hebben, maar als hij wat kleiner is kun je erop rekenen dat door die glibberigheid en die 'hoek' hij er nog weleens uit kan schieten :p Door je rug hol te maken en je kont achterover te drukken creëer je net weer iets meer diepgang... :) |
ga gewoon op je knieën zitten, dan kun je heel makkelijk de beweging maken en kan hij met zijn handen op jouw billen jou meehelpen. en hij kan natuurlijk zelf ook meebewegen!
|
Citaat:
|
Gewoon op je knieën op hem gaan zitten jah..
Het bewegen moet je dan gewoon doen zoals voor jouw prettig voelt.. zoals alles bij sex, dr is neit een compleet goede manier om het te doen.. En je hoeft zelf ook niet al het bewegen te doen, hij kan flink actief meebewegen hoor.. Dat vergroot het effect voor jouw alleen maar.. Recht bovenop heeft ook wel een stuk meer effect dan voorover buigen om hem te zoenen.. |
Als ie groot is moet je niet op je knieen gaan zitten, dat lukt dan niet, bij mij tenminste... Dan kun je beter gehurkt zitten, dan krijg je hem er eerder in.
|
volgens mij he, is gewoon bij alles het antwoord: doen, uitproberen, laten leiden en het komt allemaal wel goed!
|
Citaat:
|
Citaat:
Achterstevoren zitten is overigens ook heel prettig. Moet wel erg slangemens zijn om elkaar dan nog te kussen :s |
Citaat:
je kan nog zo vaak vragen hoe anderen het doen, en nog zoveel erover lezen.. maar ut beste is't gwoon proberen.. en als het lekker voelt dan doe jehet vaker.. en als het onprettig voelt ga je wat anders proberen.. |
bekken kantelen.. niet moeilijk en (y)
|
Citaat:
Je kan ook iemands voeten kussen.. (; |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |