![]() |
Wat vind jij het allerslechtste spel ooit?
Wat vind jij het ALLER ALLER KUTSTE SPEL OOIT?
ik vin Modtown Madness echt zo'n goeiekopo boutspel echt megakut.. alles moest gewoon mooier en de auto's waren een lachertje qua besturing.. mega KUT dus... Ook een regelrechte KUTSERIE zijn die a2 racer spellen heel davilex is trouwens KUTZOOI goeiekope troep... (mega pop up je kon geen 50 meter kijke) maarja a2 racer verkocht wel..... |
Midtown madness en a2 racer zijn inderdaad afschuwlijke spellen. Alhoewel ik wel mensen ken die midtown madness wel leuk vinden.
Verder vind ik Army Men ook complete bagger. Ook al die jacht games zoals Deer Hunter zijn te verschrikkelijk voor woorden. Die hardcore flight sims vind ik ook niks maar dat ligt dan ook meer aan mijn eigen smaak qua games... [edit] Moet ook nog ff de Southpark games noemen. Schande voor serie !!! |
Alles van Davilex!
|
Ja Army men is de zieligste spellenreeks ooit en de rest van ons eigen Nederlands bedrijfje Davilex natuurlijk. Maar we hebben in NL ook Lost Boys die het heel wat beter aanpakken dan Davilex. Dus de hoop is nog niet over, ow ja check de explosies van Unreal , UT enz. Ook van Nederlanders. dus zo slecht staat het nog neit met ons gesteld hoor ;) .
|
hehe nice idee van topic:) Army men word zwaar afgekraakt door de PU, elke maand staat er wel wat :D
ontopic: SEGA Marine Fishing, moet je vissen vangen, echt heel triest.. http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rlid=19170 staat dat het voor de dreamcast is.. weird |
Stedenracer ofzo..
|
this is football 2002 dit spel is o focking onrealistisch neem dan liever het beste voetbal spel dat er is PRO EVOLUTION SOCCER voor de ps2
|
Alle Army Men games.
Men in Black op PSX. All Star Baseball 2002 ofzowiets op PS2. Warriors of Might en Magic op PS2. Ik heb er nog steeds nachtmerries van :p |
Anders gaan we ff superoude topics omhooghalen! (n)
|
voor degene die het kennen:
Choaniki: Great Brother |
renegade
|
Citaat:
|
Midtown Madness is niks bijzonders maar best een vermakelijk spelletje dus slechtste spel ooit....????¿¿¿¿ :S
|
grachtenracer (wederom van Davilex)
|
WTF; dit topic is al twee jaar oud. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
|
Citaat:
|
Ik speel geen slechte games. (y)
|
Sim Ant
Die officiele Olympische Spelen games.. Je hoort er 50 Euro voor neer te leggen (wat veel ouders die het spel niet kennen doen.. die denken "goh leuk.. de olympische spelen) en dan is het gewoon keihard BUTTONRAMMEN.. niet in 1 onderdeel.. neej.. in allemaal.. Schaatsen (ram zo veel en zo vaak mogelijk op de button zodat je snel vooruit komt) Zwemmen (ram zo veel en zo vaak mogelijk op de button zodat je snel vooruit komt) Langlaufen(ram zo veel en zo vaak mogelijk op de button zodat je snel vooruit komt) enz.. enz.. enz.. |
Citaat:
|
Davilex is inderdaad zo infantiel als een fietsbel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Halo op de pc. Vond ik bagger. |
Hier wordt ik voor geflamed :p
Maar ik vind CS et meest kutte spel ooit. |
alle nederlandse spellen zijn kut
|
Alle spellen van Davilex en verder CounterStrike.
|
Citaat:
KLopt dik niet, Killzone is meesterlijk :D. |
Breath of Fire 5. Wat een teleurstelling.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
En komen heus wel meer, wacht maar af.
Killzone, maakt alle slechte games van Nederland goed, speel het maar eens. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens even voor de mensen die zeiken dat dit topicje word geupt na jaren; het is wel weer tijd voor een topic als dit. Aangezien we weer veel kut spellen hebben gehad de laatste 2 jaar. Dus is het weer een topic om weer eens te uppen. |
Spellen van davilex uiteraard.
Verder hebben de mensen die CS kut vinden nog geen haar op hun plassers. |
Jezusallemachtig. Dit hoort in een museum thuis.
|
Citaat:
Alle Davilex Spellen zuigen Dank U |
Citaat:
Behalve KillZone dan, dies wel cool (y) :) |
Citaat:
|
Citaat:
*redcat, ik straal je op* :D na, ik vind voetbalspellen stompzinnig |
Unreal 2.
|
Citaat: