![]() |
cruyviaanse wijsheden
Geachte adolescenten,
Jullie kennen Johan Cruyf wel de blablabla voetballer die naast zijn voortreffelijke spel ook bekend staat om zijn uiterts verwarrende verhaspelde gezegdes die sinds kort ook verkrijgbaar zijn op delfts blauw tegeltjes. Het IQ niveau van deze voetballer die herhaaldelijk op gevaar van hersenbeschadiging talloze ballen heeft binnengekopt blijkt hieruit dat sterk taande is. Deze volleerde veteraan heeft ook nog eens de titel beste voetballer….Maar goed ik zal maar niet uit gaan wijken het doel van dit topic is dat jullie je puberale wijsheden vergaard tijdens jullie korte uiterst nutteloos leventje hier posten. Enkele voorbeelden om jullie op het juiste pad te leiden Elk nadeel heb zijn voordeel Wie scoren wil moet schieten Wie forumt is een dwaas zonder vrienden Een mens moet eerst leren pas daarna discussiëren Bier is voor landlopers zonder enige intellectueel besef Geld is het antwoord op alles Bescheidenheid gaat aan de eer vooraf Uit de wortel van de slang zal een adder voortkomen Verliefdheid is voor dwazen Kinderen zijn echt hinderen………………………………………………………................................... |
hmz
|
Om te posten moet je typen.
|
voor zinnig antwoord ben je hier verkeerd
|
Liefde is de voorbode van alle ellende.
|
Citaat:
|
jawohl je mag het zo breed houden als je wilt :cool:
|
:cool:
Ik ben even inspiratieloos |
Een verstandige meid is op haar toekomst voorbereid
|
Met de ochtend komt de kater.
|
mensen zonder gevoel voor humor zijn autisten zonder elk gevoel voor nuance
|
Cruyff :r
|
ontopic blijven graag
|
Om d'r maar even een uiterst kansloze tegenaan te gooien:
s avonds een vent 's ochtends absent. |
Wie luxe eyscht moet nær een forum met den vBulletin gæn.
Tot zover mijn neppe Oud-Nederlandsch. :o |
Citaat:
|
Democratie zijn 3 wolven en een schaap die een voorgerecht kiezen.
|
Citaat:
|
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.
(Gandhi ) |
Het verleden is aanwezig in de toekomst...
|
Gezond verstand is de collectie vooroordelen die je verzameld hebt voordat je achttien was.
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geluk is niet te koop en toch wil je veel betalen om gelukkig te lijken.
|
Citaat:
|
- Je zult maar een ééndagsvliegje zijn en je dag niet hebben.
- Iedereen is gek geworden en vindt alles maar normaal - Achterom kijken helpt om verder vooruit te kunnen zien. - De leukste grappen zijn grappen die niet zijn bedacht - Gedachten zonder inhoud zijn leeg, opvattingen zonder begrip zijn blind. - Een grap verliest alle waarde, als de grappenmaker zelf lacht. - Een menigte telt veel koppen, maar weinig hersens. - Onzekerheid is het beste dat de mens kan overkomen. |
Ervaring. Dat heb je of dat heb je niet.
|
Citaat:
|
Dumar ama u Samir ama ka samir.
(Vrouwen of heb geduld voor ze, of laat ze met rust.) |
Citaat:
|
to be or not to be....
that's the question ! |
Ja, laat ik ook eens een website met citaten hier neerpoten. Goed voor mijn postcount (y)
|
Ik maak eigenlijk zelden fouten, want ik heb moeite me te vergissen.
|
Ik geloof niet! In spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijk spel worden!
|
Als je één goal meer maakt dan de ander, dan win je.
|
Spreek alleen als je weet dat wat je gaat zeggen mooier is dan de stilte.
|
Ok mensen dat is ook weer niet de bedoeling, post hier alleen dingen die je uit jou leven zijn gegrepen, dus geen citaten meer
|
Toeval is logisch.
|
Echt belangrijke mensen zijn mensen voor wie belangrijk zijn niet belangrijk is.
|
Citaat:
|
Ik heb gezegd: Stel nou Piet Keizer boven de rest aan want die zal altijd drie gekke ideeen zeggen waar misschien de rest het niet mee eens is, maar wel : de exeptie, de exeptie zo bewaren. Want wat zie je met exeptie ?
|
Citaat:
|
-Verdeel en heers
-Laat ze me maar haten, zolang ze me maar vrezen -Pluk de dag, maar heb het minste vertrouwen in de toekomst. -Leef alsof je morgen sterft, werk alsof je altijd leeft -Niets kost zoveel moed als bekennen dat je bang bent. -Veel woorden putten zich snel uit. Beter is het maat te houden |
Citaat:
|
Elke trap heeft een laatste trede.
|
Citaat:
|
maar 'mijn persoonlijke citaten' zijn boven.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18. |