![]() |
Gouden Loeki
Is gister alweer geweest...
Ik vond het echt jammer dat de oma's van Douwe Egbert niet wonnne:( Reclame met de leeuw heeft gewonnen, wat vinden jullie ervan? |
Ik vind het ook jammer dat deze heeft gewonnen. Was voor die auto die omhoog ging. Die is cool :cool:
|
vond die reclame juist niks aan. En helemaal ergelijk dat die mensen dat liedje in de auto gingen zingen, mn nekharen stonden recht overeind :)
Maar goed, terechte winnaar lijkt me, al sta ik er niet achter. |
Ik vind die Leeuwreclame niet leuk (meer). Hij is echt zo vaak geweest nu.. ik vind -in dezelfde categorie- die met de schoonmakers leuker.
Wanneer is de uitreiking van de Loden Loeki eigenlijk? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond de leeuw ook zeker niet de leukste. De leukste overall-campagne is toch wel Dennis vd Ven met zn Citroëns. vandaar dat de reclame met de Jehova's ook wel had mogen winnen van mij
|
ik vond dat die schoonmaaksters hadden moeten winnen
geniale reclame is dat |
Ik zag net toevallig een stukje waar een catalogus op een hondje viel, haha. Die vond ik wel droog. Ik moet het nog ff bekijken.
Maar ik vond de opening vet! :) (stiekem deed ik eraan mee ;)) |
vond die reclame met de leeuw eigenlijk helemaal niet zo grappig. ik vond die schoonmaaksters echt geweldig (y) :cool:
die hadden moeten winnen... |
Citaat:
|
Die van die schoonmaaksters is goed, maar die andere van Delta Lloyd met die twee blanke jongens die die groep zwarten lopen uit te dagen in hun auto is nog beter:
http://www.solcon.nl/fhjgoorman/niek/dlloyd.jpg |
Die van die schoonmaaksters is een beetje flauw. Die met die 2 oma's, das pas geniaal. Je moet er maar opkomen. :D
|
Geen terechte winnaar voor mij, te oppervlakkig die reclame. Die reclame vd Douwe Egberts was niet genomineerd mensen. Van mij mocht de Ohra reclame wel winnen.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
2. De oma's van Douwe Egberts 3. De schoonmaaksters van Centraal Beheer Achmea |
Ik was voor de schoonmaaksters, die blijft geniaal :cool:
het filmpje met grappige reclames uit andere landen was ook erg leuk, zulke dingen moeten eens meer op tv komen.. :) En idd die met de wehkamp/neckerman(?) catalogus was ook super, jammer dat die niet bij de laatste 5 zat. |
Ik was ook voor de oma's :(
|
Uit het groepje genomineerden was ik voor de schoonmaaksters. Leeuw vind ik niet zo bijzonder.
|
Ik vind de winnaar dit jaar echt geen leuke reclame hoor. (n)
|
Ik vond de reclame met de leeuw zeker niet de leukste. Ik vond ook dat die met de oma's van DE moesten winnen. Echt geweldig is die reclame. Maar van de genomineerden zou ik voor Citroen kiezen. Die reclame van Delta Loyd had ik zelfs nog nooit gezien (en ik kijk veel tv).
|
die heeft gewonnen is zooo irritant (n)
|
Citaat:
|
Voor Centraal Beheer Achmea vind ik die reclame met de Leeuw idd behoorlijk irritant en lang niet zo goed als die van de schoonmaaksters.
1. Ze zingen het liedje verkeerd. 2. Ik erger me dood aan de kop van dat jochie. 3. Je ziet al meteen het "probleem", er zit niet echt een verrassende clou in, zoals bij die van de schoonmaaksters en de meeste andere reclames van Centraal Beheer. Ach ja, het zal wel vriendjespolitiek geweest zijn.. Soort zoekt soort. (Loeki :p) |
brr die winnende is echt stom!
beetje afgezaagd duidelijk nep gewoon niet grappig die citroen en de jehovas vind ik echt meesterlijk maar die schoonmakers en booming car waren ook wel aardig bah, wie heeft er nu op die stomme leeuw gestemd :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |