![]() |
You wanted the best? You got the best!
The hottest band in the world... KISS!
Wie is er nog meer down met deze band? |
met zo'n tong.. lekker zoenuh zoenuh :o
|
Super band! (Y) Ik heb alle officiele CD's, plus een 50-tal bootlegs, een Silvertone Sovereign Pro (als gitarist moet je dé plank van Paul natuurlijk hebben :o ), plectrums van Ace (gevangen in Utrecht), etc.
|
Citaat:
|
Ken maar 2 nummers ofzo..
|
ja ikke, want midtown heeft een stuk gejat ;)
|
Ik luister nu een nummer van ze.
Ik heb 2 CD's. Dinasty (kut) en Alive III (geniaal). Kiss is oke! |
KISS heeft voor elke rockliefhebber wel wat:
Grunge: "Carnival Of Souls" (1997) "Revenge" (1992) 70s rock: "Dressed To Kill" (1975) "Alive!" (1975) "Love Gun" (1977) Disco-rock: "Dynasty" (1979) Metal: "Creatures Of The Night" (1982) "Lick It Up" (1983) Symfonische rock: "(Music From) The Elder" (1981) 80s hair-rock: "Asylum" (1985) "Crazy Nights" (1987) Mainstream rock: "Hot In The Shade" (1989) "Psycho Circus" (1998) |
Citaat:
|
en dan nog waardeloos zijn <3
|
Revenge valt onder grunge?
Euh...nee. Kiss rost de ballen uit je broek, dat wel. |
ik heb pas detroit rock city gekocht, echt meesterlijke film :cool:
verders heeft kiss zeker goeie nummers -love gun -god gave rock 'n roll to you -detroit rock city -deuce -rock n roll all nite zoiets.. |
kiss is gay
|
Yo, je vergeet 2 van de beste!
I Love it Loud Rock and Roll all Nite Deuce is trouwens echt geniaal. |
die paul stanley probeert het nu toch een (nu al mislukte)solocarriere op te zetten?
|
Die bassist was laatst op TV met een cover van: "Firestarter"(??) en die was echt kut.
|
|
Citaat:
|
:eek: dat je dat meteen ziet!
|
Ik vind het echt een stel mongolen.
|
Citaat:
|
leuk voor af en toe
ik vind ze cheesy die diehard fans zijn ranzig |
Citaat:
en ik vind kiss maar vrij kut. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou het was alsnog ongelovelijk zielig.
pwetty pwetty rolleyes |
KISS, ik blijf het leuk vinden (y)
|
Omg, ik zag het nummer een aantal jaar geleden bij de miniplaybackshow, sindsdien heb ik niet veel meer op met Kiss.
|
Zat net Black Diamond te luisteren :)
Een van mn favorieten bands, Paul Stanley is ook een geweldige zanger (y) en etroit Rock City (film) is zooo cool :cool: |
Die live LP van ze zuigt echt hard :(
|
Klootzaken zijn het.
|
Die live LP zuigt? Heh? WAT? Of bedoel je soms die alive IV symphony onzin?
Wanneer houden bands nou eens op met albums samen met van die bij elkaar geraapte kut orkestjes op te nemen? Opsoute! |
Citaat:
|
animalize
destroyer |
Citaat:
|
"Alive!" is een gave live-plaat. "Alive II" is grotendeels in de studio opgenomen, aangezien "Tomorrow & Tonight" en "Hard Luck Woman" nóóit live gespeeld zijn tijdens die tour. En als je toch naar "Alive II" aan het luisteren bent, let dan ook maar eens op het gejuich - het stopt plotseling (n), en je hoort duidelijk dat het 'loops' zijn. Ook hoor je bij "I Want You" Paul's stem minstens 5 x. :D Wil je echt horen hoe KISS in 1977 klonk, dan moet je de bootleg "The Lost Alive II Album" zien te vinden.
|
Citaat:
|
Ik ken eigenlijk alleen I was made for loving you :)
|
Anthrax heeft nog wel een leuke versie van "She" en "Parasite" gemaakt.
|
Er is ook een geniale cover van: "I Love it loud". Die klinkt echt blij. Van Tchor OID.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |