![]() |
De ideale wereld
Hoe ziet jouw ideale wereld eruit?
Die van mij is: - een wereld zonder oorlog - een wereld met vrede - geen discriminatie - geen racisme - geen files - geen hitsige kledij - iedereen gelukkig getrouwd - geen entertainment buiten het huwelijk dus geen overspel - geen diefstal - geen homo's, lesbo's, pedofielen etc. - elk gezin een huisdier - de islam overal ter wereld - respect voor iedereen die ouder is - wederzijds respect - respect Dit is het voor nu wel een beetje. edit: - geen drugs toegevoegd. De lui hier op dit forum kunnen klaarblijkelijk niet meer helder denken door de vele drugs die ze dagelijks gebruiken en waar de regering hard mee aan doet en er grof veel geld aan verdient. :| |
Alle geloof de wereld uit
Drugs gezond Dan zijn we al een heel eind. |
Jouw ideale wereld is een tegenstrijdigheid.
Je zegt geen discriminatie te willen, maar toch mogen er enkel heteroseksuelen zijn ... |
Een paar dingen in jouw lijst bevallen mij niet, en zijn zo tegenstrijdig als de pest.
|
Jongens, jongens, dit is enkel mijn lijst onder voorbehoud. Hoe ziet jullie lijst eruit?
|
Ik weiger uit principe mijn lijstje te plaatsen in deze topic.
|
Henk Vos aan de macht en alles komt goed :)
|
Democratisch alvast.
|
Citaat:
|
Henk Vos was maar een zeer middelmatige spits. Hij heeft mede voor de vernieling van Feyenoord gezorgd. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- Geen Racisme
- Alle allochtonen dood :cool: |
Citaat:
en bovendien erg tegenstrijdig |
Citaat:
Citaat:
ah, was me nog niet opgevallen. |
- een wereld zonder oorlog
- een wereld met vrede - geen discriminatie - geen racisme - geen files - geen entertainment buiten het huwelijk dus geen overspel - geen diefstal - geen pedofielen - respect Zo.. |
Dames, ik heb geen copy-paste opdracht aan jullie gegeven. :|
|
Citaat:
Citaat:
|
Auto's afschaffen en de NS aan de 101 en de "Taurus" :cool:
|
Citaat:
Citaat:
|
elk werelddeel z'n eigen (bestaand) geloof
christendom en islam zijn de grootsten, dus die naar amerika en azie. hindoeisme is kleiner, dus naar europa of oceanie... er zijn 6 wereldgeloven, en 6 werelddelen (antarctica reken ik niet mee) het is behoorlijk idealistisch, maar het zou behoorlijk wat geloofs-oorlogen oplossen |
Citaat:
Het lijkt me trouwens wel leuk als iedereen bi is! Zou toch gezellig zijn vinden jullie niet? BTW: Ik heb nix tegen homo's, lesbo's of hetero's hoor! |
Citaat:
Toevallig stonden alle punten voor mijn ideale wereld in jouw rijtje.. (minus een paar) en dus leek t me onzin alles opnieuw te tikken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
en nu weer ontopic graag |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- geluk voor iedereen.
Verder is toch niks nodig? |
Een wereldstaat.
Onder mijn leiding natuurlijk. Reverend mag leiding geven aan de Heropvoedingskampen voor Idioten. |
Dan ben ik bang dat ik de hitler-methode zal gaan toepassen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat mogen die idioten die er heen gaan niet weten. Daarom noemen we het "heropvoedingskampen". Zoals een zomerkamp, maar dan anders. |
Wereldwijde secularisatie
Vrede Eerlijke verdeling van middelen tussen natie's. |
Laten we eerst eens proberen mensen wat bewuster te maken van zichzelf. Wat ze eten, wat ze doen, wat ze geloven, wat ze dragen.
Als mensen dan inzien wat een egoïstische wezens ze zijn geworden, kan dat leiden tot een einde van de economie. In feite zullen we dan dus een soort teruggang beleven die eigenlijk een vooruitgang is. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en wat heb je tegen mensen die niet gelukkig getrouwd zijn :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat je homofielen en pedofielen in 1 zin stopt vind ik toch wel beetje tegenvallen (n) k bedoel in een ideale wereld moet toch ook wel eens al dat gezeur over homo`s verdwijnen hoor..t zijn gewoon mensen zoals jij en ik :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53. |