![]() |
nieuwe midtown plaat
forget what you know.
al een tijde uit. maar pas 1,5 week in mijn bezit. nog meer rock dan de vorige plaat. mad veel solootjes. en mega goede zanglijnen! en nog STEEDS een lekkere bassist hoppa! ik ben MEGAAAA fan! |
mp3?
|
|
ik ben ehct down tot op het bot!!!
|
stonde die dit jaar nie op groezrock?
|
juist!
en Escapebaasje: megacool! |
Yo Kroketje, ik ben down, neem die cd ff mee naar oefenen ofzo dan hook ik mezelf op met een kopietje!
|
ow maak er dan 3!
hoef ik niet te tapen voor die andere homo's.... man man man dat outro van die plaat! 12 minuten lang! dezelfde canon! WERELDS! |
ik dacht zelfs dat het laaste nummer edge was...
gooi ik het op mn myspace. zie ik daarna mijn held Gabe een fles jagermeister achterover slaan bij Avril live... ach... vooruit! |
Citaat:
verder voor life opzich wel leuk maar om thuis te luisteren valt beetje tegen |
ja precies, die band.
live speelden ze dus voornamelijk nummers van deze nieuwe plaat. de eerste full length is gewoon megagoede punkrock met 3 zangers, veel saves the day invloeden. 2e plaat krijgt al wat rock neigingen. en deze 3e plaat is geniale overgeproduceerde poprock met punkinvloeden. en natuurlijk nog altijd teksten over bitches! KIPPENVEL! |
btw toen millen colin zijn versterkers uitvielen was ook wel slecht eits
al waren heideroosjes als altijd wel ruig |
ja beiden niet gezien...
ik kwam eigenlijk alleen voor midtown :bloos: |
Citaat:
Madball en sick of it all beetje achter in de tent gelegen was ook wel relaxt |
ow SOIA gezien.
beste hc live band EVER. en champion gezien en the promise een klein stukje... madball gezien. verder verveelt. maar ja MIDTOWN speelde! who cares! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |