![]() |
Steengrillen, gourmetten of fonduen?
Stem en geen commentaar als je wilt :) .
|
Gourmetten, omdat ik de rest nog nooit gedaan heb. :)
|
Gourmetten is wat veelzijdiger dan fonduën. Steengrillen heb ik nog nooit gedaan. Hoe gaat dat?
|
Gourmetten! is lekker. Fonduen is vies. Ik weet niet echt wat steengrillen is.
|
Citaat:
|
Gourmetten, maar steengrillen is ook wel leuk. :)
|
Gourmetten (y)
|
Fonduen vind ik niet lekker.. Gourmetten wel, en steengrillen ook. maar steengrillen vind ik leuker dan goumetten dus heb ikd aar maar voor gekozen.
|
Toch maar voor Gourmetten gekozen.. Hoewel ik heel erg van kaas hou is fondue niet echt mn favo eten.. :p
En steengrillen heb ik nooit gedaan.. Hou ook wel van Gourmetten.. doen we thuis alleen bij speciale gelegenheden en heeft dus altijd wel speciaal sfeertje!! :D |
Gourmetten is van deze drie opties echt mijn favoriet.
|
Citaat:
Ik ga voor Gourmetten, daarna de kaasfondue, daarna de vleesfondue en steengrillen heb ik nog nooit gedaan. |
Gourmetten. Al zijn de andere twee ook lekker en leuk.
|
gourmetten en steengrillen doen we altijd samen, zit op 1 apparaat :p.
|
Steengrillen en gourmetten vind ik allebei heel leuk, alleen is gourmetten dan wat handiger omdat je bv. ook kleine eitjes of pannenkoekjes kunt bakken. En wij gaan altijd gourmetten :p
Fonduen vind ik niet zo leuk, hoewel kaasfondue opzich wel lekker is. Maar dat doen we echt nooit. |
Steengrillen heb ik nog nooit gedaan, fondue vind ik op zich wel oké, maar gourmetten vind ik veel leuker!
Alleen wil ik wel electrisch, want heb een trauma aan met pitjes want bij ons is het tafelkleed een keer in brand gegaan:o |
Gourmetten ben ik een keer heel ziek van geweest, wordt nog steeds misselijk van 't aanzicht.
Steengrillen en fonduen heb ik nog nooit gedaan. 'Geen van allen' gestemd dus. |
Fondue, omdat dat het lekkerst is met vegetarisch spul:)
|
ze stinken wel allemaal :P
IK ga voor GOURMET! |
Gourmetten vind ik het leukste om te doen, fonduen vind ik maar saai eigenlijk. En steengrillen vind ik wel leuk, maar met een gourmetstel kan je meer doen (denk pannekoekjes etc.)
|
Geen van allen, omdat ik het nooit doe en nooit gedaan heb ook (nja vast wel ooit, maar dat is al lang geleden).
|
Wij hebben zo'n combinatie: een steengril met daaronder pannetjes als bij het gourmetten (of is dat standaard bij steengrillen?)
Daarom heb ik dus steengrillen gekozen. |
Gourmetten, omdat ik de andere 2 nog nooit heb gedaan.
|
Wij hebben vanavond gegourmet :)(y)
|
Citaat:
|
Gourmetten. Gister ook gedaan, en je kan er wat meer mee dan met fonduen. Steengrillen vind ik wat onhandig.
|
Gourmetten. :)
Hebben we gister gedaan en het was weer erg lekker. :) |
Vanavond lekker steengrillen :) .
|
Citaat:
|
Enne, wat doen jullie allemaal op de gourmet/steengrill? Nog bijzondere dingen oid..?
|
Steengrillen lekker en volgens mij gezonder :D Jammer dat het alleen in de zomer kan ( handiger is dan)
|
Citaat:
|
Ik kies voor alledrie.
Wij hebben ook zo'n elektrische steengrill/gourmet-combi, maar dat is toch anders dan het spiritus-gourmetten. Wat betreft fondue ben ik een echte vleesfonduer, alhoewel kaas ook lekker kan zijn (minder veelzijdig, though). Maar ik vind het allemaal heerlijk. |
Gourmetten
Alleen vervelend dat je huis en kleren daarna zo stinken. :o Fondue is toch met kaas? Meestal is dat vieze kaas, dus dat hoef ik niet. |
Gourmetten. Leuk met al die kleine pannetjes rommelen. De andere twee heb ik nog nooit gedaan dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag op m'n werk gevraagd wat iedereen had gedaan met de kerstdag, ja hoor, iedereen maar dan ook iedereen gourmetten. Die stomme hollanders toch ook he.
|
bbq-en
|
Gourmetten.
|
gourmetten :)
|
(chololade)fondue! :)
|
Allemaal leuk, maar gourmet het veelzijdigst, dus Gourmet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder kleine stukjes pizza, broodjes met kruidenboter, paprika, ui, champignon, tomaat, ham en kaas. soms poffertjes of pannekoekbeslag (dat laatste is lastiger) en soms aardappeltjes. Wat we ook vaak hebben en wat maar weinig mensen kennen is kleine stukjes appel met kaneel en suiker. Dat is heel lekker: zowel koud als warm. |
Citaat:
|
Steengrillen en Gourmetten (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |