![]() |
ben jij tevreden met je lichaam?
waarom wel waarom niet?
|
ehm ja :o
blij zijn met wie je bent vind ik :o |
Het gaat. Helemaal tevreden ben ik niet maar het is al veel gebeterd en ik besef ook dat je niemand zijn lichaam perfect vindt dus... :)
|
ja, omdat ik er goed uitzie
|
Gaat wel, ik ben niet zo blij met hoe m'n gezicht er momenteel uitziet en hoe bleek ik ben, maar dat zijn dingen die maar tijdelijk zijn (gezicht wordt weer mooi glad en ik kan onder de zonnebank of op vakantie). Verder ben ik opzich wel tevreden.
|
mnee :p Ik vind altijd wel iets aan mijn lichaam wat in mijn optiek best anders had gemogen
|
Citaat:
Ik redelijk.. Buikje mag wel wat vanaf, kont ook, verder heb ik weinig reden tot klagen. En dan heb ik het over mezelf he. :) |
niet echt, ben te dun :( (en kan eten wat ik wil)
|
Citaat:
|
hmjawel :)
er kunnen wel dingen beter ja, maarja, tis ook wel goed zo. |
nee hij moet groter :evil:
|
Soms wel, soms niet. Nou ja, vaker wel dan niet. Het zijn geen opvallende 'foutjes', waarschijnlijk zie ik ze alleen zelf. :p
|
Citaat:
|
mwah. ik ben hier en daar wat mollig. maar dat komt wel goed.
|
Blij met m'n postuur, ik ben slank aangelegd
Ook met mn haar en mond ben ik blij minder blij met huid, boezem, en ogen. |
Jawel. Vooral met m'n figuur. Er zijn altijd wel dingen die net iets beter hadden gekund maar in het algemeen ben ik tevreden. :)
|
Ik heb het geaccepteerd. Soms ben ik er blijer mee dan anders.
|
Ik ben met zoveel dingen niet tevreden.. op dit moment vind ik m'n tanden vooral vreselijk, en m'n lichaam moet strakker worden zeg maar. :o
|
kvind mijzelf iets te klein, iets te dik. En keb te weinig borsten. Maar verder ben ik wel blij met mijn ogen en mijn krullen
|
niet echt, te zwaar, en alles flubbert er aan alle kanten uit.
|
Nee niet echt, ik vind mezelf te zwaar. (Ow en er zijn nog wel meer dingen, maar daar ben ik ondertussen wel 'tevreden' mee, dat hoort gewoon bij mij.)
En dat te zwaar, ach, als ik heel realistisch ben valt dat op zich dan nog best mee (maart 40 is toch nog altijd redelijk gemiddeld), maar het is gewoon frustrerend dat lijnen niet werkt. Dan wordt je er elke keer mee geconfronteerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hm, ik beloof bij deze plechtig dat ik stop met offtopic gaan ;). |
Citaat:
ik beloof dat ik m'n best zal doen :bloos: ^_^ |
Ja.
|
me pik moet groter
|
1.83 zou ik willen zijn, en voor de rest zou ik niks willen veranderen.. vind dat ik in verhouding ben enzo.
|
Citaat:
|
Mjawel. De ene keer wat meer/minder dan anders.. maar over het algemeen: ja. :)
|
dat verschilt echt van dag tot dag eigenlijk.. de ene dag vind ik mezelf het brakste wezen wat erop aarde rondloopt, en de andere dag vind ik mezelf een lekker ding :confused: :D
|
nee vind mijzelf te breed, maar aan de andere kant moeten ze me maar nemen zoals ik ben en anders zijn ze me niet waard :p
en dat zeg ik ook tegen vriendinnen als ze erover beginnen... (y) |
Ik ben redelijk tevreden. Hoewel er nog wel een paar dingen zijn die verbeterd kunnen worden (maar met de ene ben ik al bezig: afvallen).
|
ach ja
mijn lichaam soms ben ik er wel onzeker over, maar in feite boeit het me niet zo |
Citaat:
|
nee
totaal niet. |
M'n buik mag wel een beetje kleiner. Niet veel, though. Paar kilo. En verder zou ik wat minder gevoelig voor stof willen zijn (ben nogal astmatisch) maar dat heeft alleen betrekking op de binnenkant.
|
Ik ben wel tevreden met mijn lichaam. Het is niet perfect maar goed genoeg. Met mijn lichamelijke gezondheid ben ik helemaal niet tevreden, maar daar is vrij weinig aan te doen.
|
Tevreden, ja
Maar echt 100% blij ermee, nou nee ik ben veel te kritisch daarvoor |
Nee, nooit tevreden.
A mn haar wil zelden goed zitten maar dat is een telkens terugkerend dagelijks probleem. B tja je gezicht verander je weinig aan en soms ben ik wel redelijk tevreden C het mag allemaal wel (flink) wat gespierder en (heel) wat minder vet. :| |
Op zich wel, maar ik kan natuurlijk allemaal minpuntjes vinden :)
|
Citaat:
over het algemeen ben ik niet zo tevreden met mijn billen en benen, die zijn veels te dik naar mijn mening (maar dat zie je bijna niet in een skatebroek :p) |
Ik heb mezelf zo goed als helemaal kunnen aanvaarden, flink he
maar als ik mocht kiezen had ik wat ronder willen zijn (was net van dat complex af nu is er iemand die me pest met mn kleine borsten :mad: ) en een kleinere neus een betere huid die is nu helemaal schraal van de kou :( en waar komen die bubbeltjes in hemelsnaam vandaan :| maar ik heb het aanvaard dus |
Citaat:
|
hmm.. ik zou het liefst geen hazenlip hebben gehad.. en ik zou een wat minder grote kont willen hebben, al ligt dat niet aan het vet maargoed.. meer aan de hoeveelheid dat ik sport..
|
Ik ben pas tevreden als ik zo groot en droog ben dat een gorilla bang voor me wordt !
|
Het gaat.
|
Citaat:
|
niet echt... al hoor ik wel van mensen dat ik een prachtig lichaam heb :eek:
maarja mn benen zijn te dik, heupen , rare borsten :D wie herkent dat niet?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21. |