![]() |
Chips of snoep?
Chippppssss :D !! Ben echt absoluut geen snoeperd.
|
allebei, je kunt ze ook niet echt vergelijken vind ik.. snoep is voor overdag, chips voor 's avonds
|
Beiden niet, bah. !!!
|
autodrop
|
Allebei!!! Ik hou natuurlijk niet van alle smaken chips of alle soorten snoep.. Maar vind het allebei hartstikke lekker!!
|
met vlagen..
|
Snoep vind ik gewoon echt te zoet dus gaan we voor chips :cool:
|
Meestal liever chips, alleen mag ik dat nu een maand of 2 niet eten vanwege net verwijderde keelamandelen :(:(
Dat zal nog best lastig gaan worden! |
Snoep. :o
|
chips
|
beiden met vlagen.
|
Geen van beide, hou meer van koek.
Chips eet ik zelden, snoep komt na koekjes :) |
Ik eet het wel allebei nog maar heel erg zelden, maar als ik zou moeten kiezen is het toch allebei.
|
allebei, het hangt van het moment af.
|
Citaat:
|
Hou niet zo van snoep, en chips eet ik ook niet zo vaak. Bij mij si het meer koekjes / knabbelstengels, nootjes e.d.
|
Allebei. Maar eet het eigenlijk maar zelden.
|
Citaat:
|
Chips, ik heb over het algemeen liever hartig dan zoet :)
|
Citaat:
|
Chips, ik hou niet van snoep...
Maar chips eet ik alleen 's avonds, overdag eet ik koekjes. En tussen die twee kan ik niet kiezen:o |
Chips zijn het lekkerst! :cool:
Ik heb gewoon discipline met snoep: als ik zeg dat ik bijvoorbeeld maar 1 chocolaatje neem, dan neem ik er ook 1 en blijf ik van de rest af. Met chips heb ik dat niet, daar blijf ik van nemen! Chips zijn lekker! :) |
Geen van beiden, liever nootjes o.i.d.
Snoep is vaak te zoet, chips hou ik gewoon niet van. |
Snoep dan maar.
|
Allebei :D
|
winegums :o
|
Allebei, maar net waar ik zin in heb.
|
gebak (y)
|
Je vraag was logischer geweest als er stond: snoep of koek? :P
Maar ik vind chips veel lekkerder. Ben niet zo'n zoete kauw. |
Chips, ik houd helemaal niet van snoep, hooguit van koekjes.
|
Citaat:
|
haha k denk t ook! :p als dr iets lkkr is overdag bij de computer is t een zak wighngums! HMMS :D maar `s avonds een goeie film en een zak chips is ook ghoed:D
|
Van vet krijg je niet snel gaatjes, van zoetigheid wel. En ik ben geen super snoepmens.
|
Snoep. Chips is ook lekker op zijn tijd, maar niet te vaak. :)
|
pff albsoluut chips. Is voor mij ook niet alleen voor 's avonds. meestal pak ik 2keer per week 's middags wat ofzo :) Snoep eet ik eigenlijk nooit, maar als ik begin aan iets is het vaak wel weer heel verslavend...
maar k eet sowiso eigenlijk alleen chips, koekjes en chocola :o maar liefst chips <3 |
Ik hou van Chips. Maar als ik snoep eet dan wil ik alleen maar winegums/banaantjes/perzikjes/zoute drop/fruitella
|
Snoep.
|
Citaat:
|
Meestal chips.
|
geen van beiden want ik ben op dieet.
hoewel ik het normaal gesproken allebei heerlijk vind. |
100% Chips
|
Ben vooral chipsverslaafd, maar in een eetaanval speel ik allebei wel naar binnen
|
Allebei niet, maar dat alleen omdat ik niet ongezond mag eten van mezelf. Chips eet ik sowieso nooit, vind ik niet bijzonder lekker. Snoep is heerlijk :P :)
|
chips
|
Ligt eraan waar ik trek in heb. Maar ik snack even goed een appel of een banaan of noten en rozijnen.
|
Chips, en dan vooral die Lays sensations.
|
doe mij maar allebie. Soms heb ik trek in wat zoets om te snoepen en soms in het zoute van chips.
|
Snoep, ik heb het niet zo met chips
|
Ik ben helemaal verslaafd aan chips.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |