![]() |
Zo vakantie.
Jaja mensen het is weer vakantie.
Hoe ging de toetsweek/proefwerkweek? |
Die heb ik al weken geleden gehad.
|
Die krijg ik in januari.
|
wel goed
|
Die heb ik na de vakantie.
Maar het tentamen van vandaag ging best redelijk. Had wel een onvoldoende, maar ik zat wel netjes op het gemiddelde :D Volgende keer ga ik maar wél leren. |
Goed!
|
Tentamenweek nr. 1 is al weer even geleden (en die ging wel aardig), nr. 2 heb ik een paar weken (twee oid?) na de vakantie.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, ik haat vakanties. |
Paar weken geleden gehad en het ging zeer goed.
En nu lekker veel tijd om dat profielwerkstuk af te maken. |
Die heb ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heerlijk, vakantie :).
Toetsweek heb ik pas een week na de vakantie. Daar moet ik nog een heleboel voor doen, maar ach, dat komt aan het eind van de vakantie wel een keer. Eerst maar eens even lekker relaxen ;). |
vakantie!!!!!!!!!!!!!!
toetsweek net gehad gelukkig!! |
gehad, maar krijg de punten pas na de vakantie terug
|
Die heb ik niet. Ik heb vandaag wel statistiek gehaald.
|
Ik heb mijn tentamenweek pas in januari.
|
Citaat:
|
Die heb ik de 2e week na de vakantie.
|
Citaat:
|
Pas in Januari (gelukkig).) De 1e toetsweek ging poerbest.
|
Bedankt voor de herinnering aan de komende toetsweek eind januari :rolleyes:
|
gehad idd, ging wel goed
ik heb een 6.3 voor literatuur, enige cijfer dat ik al terug heb. Maar 6 mensen bij mij in de klas hadden een voldoende, 25 onvoldoendes ;) en ik had een 6.3 :cool: Maar goed, liever hoger ;) de rest (wiskunde pw, geschiedenis SE, aardrijkskunde SE, maatschappijleer SE, biologie pw) nog niet terug |
Kut, daarom moet ik de hele vakantie studeren voor de hertentamens.
|
Ik heb mijn enige twee (en laatste) tentamens eind januari en begin februari en verder is het alleen scriptie schrijven.
Dus. |
Succes. (y)
|
wel goed, alleen heb ik een proefwerk gemaakt in een uur terwijl we -zo bleek toen ik net het lokaal uitliep- 2 uur de tijd hadden. Lekker fijn weer.
|
Die heb ik pas 17 Jan.
|
Die krijg ik pas ruim na de vakantie gelukkig. :)
|
Die heb ik al weken geleden gehad
Ik had allemaal voldoendes, behalve Duits :bloos: Ik sta ook allemaal voldoendes voor mijn examen, afgerond dan, want wel een 5.8 ofzo voor aardrijkskunde |
die komt er aan, 2e week na de vakantie..
|
Heb ik al een tijd terug gehad, krijg ik weer de eerste week van februari (proefwerkweek EN se-week :( )
|
Vakantie? Hoezo vakantie? :o
Heb 3, 4, 10 en 13 januari tentamens! (n) Dus dat wordt gewoon leren in de kerstvakantie hoor! :p ... :( Maar eigenlijk kun je stellen dat ik kerstvakantie heb vanaf 14 januari, dan heb ik gewoon 2 weken geen school. :cool: |
ontzettend verpest :/
|
mwa. weer niks gedaan, maar toch 2 onvoldoendes weggewerkt (y)
|
mijn toetsenweek had ik begin december en de eerst volgende krijg ik pas weer eind maart :)
|
2 herkansingen. Ach ja... was op moment van mn tentamens niet met mn theorie maar voornamelijk met mn praktijk bezig. Mn theorie is er dus een beetje bij ingeschoten.
Ach ja, volgende maand 3 zaterdagen herkansingen en inhaaltoetsen. Yeah.... :rolleyes: |
De eerste toetsweek is al voorbij. De tweede is direct na de vakantie. (n)
|
had ik maar weer tentamens
|
Citaat:
dan ben je ook met mens en maatschappij bezig maar dan ligt het niet zo op het theoretische, maar meer op het praktische misschien zoiets als culturele antropologie, or algemene cultuurwetenschappen? |
Citaat:
ik wil niets studeren waar het woord (cultuur)relativisme in voor komt, want dan ga ik weer denken, dus dan wordt het óf natuurkunde, óf scheikunde of of of... ik wil studeren. |
Citaat:
Dat zou leuk zijn! :) Nehm...Milieukunde? |
ik ben te dom voor beta vakken, en dit is offtopic.
|
Citaat:
en offtopic...who gives a fuck! haha :D anyways, let me know. :) |
Ik heb de week na de kerstvakantie tentamens, dus ik ga niet veel anders doen dan leren denk ik...daar gaat je vakantie (terwijl je feitenlijk ook al geen herfstvak. hebt gehad, want die was ook net zo: de week erna tentamens...) :(
Leuk zo'n kerst :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik heb in de derde week van januari tentamens, maar die zullen wel ok gaan.
|
die komen na de vakantie
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |