![]() |
Moderne GFX gaming VS. MS-Dos Retro games!
Hey mensen, ik vroeg me af wat jullie gamers meer bezighoudt..
wacht je tot er weer zoon prachtig nieuw spel uitkomt, die heel mooi moet zijn, en waar gameplay vaak tegenvalt of heb je liever een lekker oud dos-spel met SB/speaker muziek met een goede gameplay en moeilijk uit te spelen is het zou leuk zijn als je jezelf toelicht :) |
euh en wat als ik nou nieuwe games met coole gameplay leuk vindt?
|
Citaat:
|
Ik speel alleen Diablo en Starcraft. :)
|
Citaat:
|
Wacky Wheels :cool:
Maar goed ik ben niet echt 1 van deze twee uitersten. Gameplay gaat altijd over gfx, maar ik ben ook niet iemand die in het verleden leeft en alleen maar oude games speelt. Ik moet wel zeggen dat mijn beste game ervaring stamt uit 1997: Little Big Adventure 2 |
Waarom wordt er hier net gedaan alsof "oud" een synomiem is voor kwaliteit en "nieuw" een synoniem voor oppervlakkigheid? Lekker cliché weer.
|
GFX kan toch net zo goed bij gameplay horen?
|
Citaat:
|
Nog iets, alsof jij ooit echt oude spellen hebt gespeeld :rolleyes:
|
Oude films zijn ook niet per definitie slecht. Maar andersom werkt het natuurlijk ook niet.
|
Citaat:
|
De graphics zullen mij aan mijn reet roesten zolang het spelletje maar lekker speelt.
Ik speel nog met plezier alles uit de Forgotten Realms series (Baldur's Gate, neverwinter nights, Planescape, Neverwinter, etc, etc, etc) Worms2 blijft de bom. Verder is Dink Smallwood geniaal en blijft Fatal Racing de beste racegame IMO op basis van uren fun die ik eraan gehad heb. |
Citaat:
|
Retro, check m'n site maar :P
|
Citaat:
|
:cool:
Heb Dink Smallwood, Secret of Mana, Zork, en een aantal andere spellen gespeeld die gewon te oud zijn....maar wel leuk (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24. |