![]() |
Isis
volgens mij hadden ze er nog niet eentje, dus bij deze.
ik heb nog maar 1 album, Oceanic. Andere downloads van hun waren mislukt, maar Oceanic helemaal de shizzel (y) |
Lol, je mist de hype.
|
:d
|
Volgens mij waardeer ik de band wel. Somehow :)
|
Citaat:
|
Nja die is nu ongeveer, maar wel met die nieuwe plaat.
Snel ! Kopen ! :D |
Panopticon Advance??
(die ben ik nu in ieder geval aan het downloaden :o ) |
'advance'
haha |
panopticon is niet eens van deze wereld.
dat is kunst waarbij alles zijn betekenis verliest. 'jij bent de kunst'had schoppenhauer gezegt. hij had het niet beter kunnen verwoorden. |
Ja Panopticon, ik zit er wel eens over te zeveren, maar eigenlijk is het best een sterke plaat. Succes ermee, in ieder geval.
http://www.ipecac.com/images/057.jpg Check ipecac.com. |
Isis (y)
|
nu jullie er toch zijn
celestial aanrader of niet????? en the mosquito control??? (als ze in ieder geval van isis zijn, maar eMule zegt van wel :D ) |
Weet ik niet, YOB wel. Kijk maar in mijn privetopic. ;)
|
Citaat:
(y) of: muziek is de hoogste vorm van kunst |
Citaat:
maar koop eerst panopticon |
vette shit ja
|
^ wat hij zegt.
|
Celestial is cool. Stuk makkelijker of juist moeilijker te verteren dan het andere werk. Iniedergeval meer recht toe recht aan en harder.
Ik hoef verder niets over Isis en in het bijzonder Panopticon te zeggen. Friso said it all. Goden. |
ik heb veel goeie dingen gehoord, maar ik ga nu pas checken.
merde. |
Citaat:
|
en dan direct ook Cult Of Luna en het ubermachtige Neurosis downloaden als je toch bezig bent.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
ben nu bezig met the eye of every storm |
Dat is hun beste.
|
Citaat:
die is goed. heb nu eindelijk cult of luna gehoord. vette shit idd. die moet ik een dezer dagen nog aanschaffen (na oud en nieuw, financieel betere positie etc.) |
cult of luna en isis zijn geniaal
neurosis vond ik niet echt mn ding. misschien maar nog een luisterbeurt geven... |
Heb een tijdje geleden panopticon gedownload, zeker (y)
|
mensen die Isis downen en fikken en dus niet kopen hebben geen recht op voortplanting.
|
Net als mesen die Cult Of Luna sinds vandaag kennen.
|
Citaat:
ik hoor bij geen van beiden. |
dat mag ik hopen.
|
Panopticon Advance (Y) 0_o
|
Citaat:
|
Citaat:
maar oceanic ga ik wel binnen kort kopen met mijn platen en cd bon (y) |
ik ga ze ook maar eens kopen.
|
Citaat:
- Ik vind het een goede band. Henk Mul ! |
Citaat:
|
Hoe goed zijn de drums trouwens :eek: (y) gevoel!
|
Ik wilde net de oceanic remixes 4 en panopticon bestellen
is het tijdelijk uitverkocht op robotic empire en codex4 zegt " Isis's "Oceanic Remixes: Volume 4" and "Panopticon" 2xLP releases have been pushed back to a January 04th release date via Robotic Empire." Mmm... |
Hmmm Isis, Cult of Luna & Neurosis
|
ik heb ze gewoon alle drie origineel bedenk ik mij net:
Isis - Panopticon Cult Of Luna - Salvation Neurosis - The Eye Of Every Storm kom maar op met die scenepoints mensen :p |
Ik heb alleen die Cult op Luna op een wezenlijk schijfje, gebrand wel :o
|
Ik heb Oceanic en Panopticon op limited vinyl(respectievelijk 125 en 100 stuks) en de remixes heb ik er ook 2....,de laatste 2 moet ik nog. Ook al vind ik er geen zak aan :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet slecht, maar niks speciaals toevoegend. Citaat:
Maar verder is het allemaal geniaalheid van de bovenste plank. (en ik kan niet wachten om vooral Isis live te zien) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |