![]() |
Vreemdgaan
Ik ben gistter vreemdgegaan , en nu weet ik het allemaal niet meer hoor. Want ik heb nu al 4 maanden een vriendje. En heb gezoend met een meisje , ja ook met een jongen eigenlijk met meerdere personen gister. En weet niet hoe ik het moet brengen. Want ik hou echt veel van mn vriendje. Maar ik had gewoon even de behoefte zeg. HELP !!! Ik weet echt niet wat k moe doen. Het is allemaal zo vlug gegaan op een feestje en iedereen was aan het bekken enzooo. Dus ik ook he. Maar nu zit ik in de problemen Hebben jullie dit ook welleens meegemaakt ? :( http://www.gbook.nl/images/smilies/1/kiss.gif
|
nee, k'heb zowiets nooit meegemaakt.
Ik vind 't stom van je. En je moet 't gewoon tegen je vriend zeggen. Weetje, ik ben vreemdgegaan, tjah... iedereen liep te bekken en ik had ook de behoefde... Tjah...en dan maar afwachten wat ie doet. |
Ja maar ik wil m nie kwestennn :( Ja daar had ik eerder bij moeten nadennke Maar ik hata mezelf nu egt :( (n)
|
Dus... hoe denk je dat hij zich voelt als hij van één van die mensen op het feest hoort dat je meerdere keren bent vreemdgegaan?
|
Citaat:
Nee, ik heb zoiets nooit meegemaakt en dat gaat ook niet gebeuren ook. Je behoort je behoeften maar in bedwang te houden.. :nono: |
Buya.
|
Citaat:
Dus niet zielig gaan zitten doen, dat is niet fair tegen over je vriendje. |
Als je echt van iemand houdt ga je niet vreemd, zeker niet met meerdere personen.
|
Je bent wel lekker gemakkelijk he, jij voelt je rot en schuldig en dus wil je het maar tegen je vriendje zeggen zodat jij er vanaf bent? Maak het netjes uit, zeg dat je niet meer verliefd op hem bent en ga je schuldig voelen, hij verdient het niet om extra gekwetst te worden, puur omdat jíj het kwijt moet...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je er niks meer van kan herinneren is er niets gebeurd.
Simpel. Ga nu maar weer lekker breezers drinken. |
Als jij jezelf niet werkelijk kunt vergeven (omdat je denkt dat je niets gedaan hebt) kun je ook niet verwachten dat een ander je vergeeft. Dan heeft dat ook geen betekenis.
|
probeer het goed te maken door tegen je vriendjuh te zeggen dat je het nog dunnetjes over gaat doen met dat meisjuh en hem erbij. neem er gezellig een breezertje bij en bekken maar! :rolleyes:
|
uhh... veel succes ermee (y)
|
Al die serieuze reacties :D
|
Ik heb t verteld hoor. En hij sloeg me :(
|
Citaat:
En de avatar van de TS is zéér storend... |
:| Tja, dat is nou niet een manier van doen, dat heeft hij NOOIT te doen absoluut niet! Alleen ja....wat wil je...je bent ook wel een domme doos :o
|
Citaat:
Je slaat niet iemand... |
Citaat:
|
wat een irritant koppijnverwekkend plaatje..
mja uitmaken hij hoort je nooit te slaan. maare je bent zelf ook niet lekker bezig en ik snap goed waarom hij je sloeg. t blijft alleen fout. allebij (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat mensen hier nog serieus op ingaan (n)
|
Lalala, dom.
|
sneue actie van topic starter en sneue actie van haar vriendje. eigenlijk passen jullie dus wel bij elkaar! veel fijne jaren nog!
|
Citaat:
|
Haha.
|
och och. Als je niet zulke rare topics constant opent of op antwoordde zou ik je misschien wel serieus nemen
|
ik kan er wel voor zorge dat je ej niet meer verdrietig voelt skattie
|
eigen schuld....nu moet je voor de consequenties in staan....vreemdgaan is fout....
|
Dat had je maar even eerder moeten bedenken. Als je echt van iemand houd ga je niet vreemt. Maak het uit, dat is wel zo eerlijk voor hem.
|
Citaat:
Het klinkt misschien niet zo leuk, maar dit is 100% SLET :eek: |
Had je je na de eerste keer niet al kunnen realiseren dat je fout zat?
|
Citaat:
|
Eigen schuld, Dikke Bult :D
|
Nee, ik heb zoiets nog niet meegemaakt omdat ik slim genoeg ben niet vreemd te gaan.
Wat je moet doen? Tja, het gewoon vertellen aan je vriendje. Groot kans dat-ie je dumpt. Maar ja, eigen schuld dikke bult. Edit: Dat heb je inmiddels gedaan. :bloos: Mja, een meisje slaan is natuurlijk niet goed, ook al is het fout wat je hebt gedaan. Maar dit lijkt me gewoon over en uit. |
Citaat:
|
tja.. wat kun je hier nou over zeggen. lijkt een beetje op peer pressure op dat feestje, dom hoor :nono:
|
Dat mensen dit serieus nemen.....
|
Citaat:
Maar er zijn natuurlijk altijd rebellen. ;) |
:D :D :D
Met meerdere mensen, maar je houdt echt van je vriendje? :D :D :D |
De gebruiker "vaag" is gebanned, topic lijkt me verder gewoon onzin. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |