![]() |
Ogen
Omschrijf de ogen van je geliefde... hoe zien ze eruit?
|
Pupil en iris enzo
|
Soms groen, soms grijs, soms blauw... toen ik ja zei toen die me uitvroeg waren ze helderblauw... :D
|
mooi warm, amber bruin...
|
stoned ;) :p :p :p
|
lief,diepzinnig en donker bruin :)
|
Hele mooie, diepe kanstanjebruine ogen...... :)
|
Donkerbruin en heeeeeeel liev *zucht*
|
Blauw :)
|
bruin met beetje groen/grijs ertussen
|
De ene keer zijn zo blauw, dan groen en dan lijken ze ineens grijs. En ze kijken me altijd heel lief aan! Ow, hij heeft ook hele lange wimpers. Das mooi! :)
Toch vind ik de allermooiste ogen: bruine ogen! :o |
blauw aan de buiten kant en wit-zilver aan de binnenkant. In het centrum lijkt het net alsof een heel veel punterige ster naar buiten explodeert van wit-zilver, die langzaam overgaat naar licht-blauw.
|
Ehm.. iig heel mooi... maar wel weer heel vreemd
bruin/grijs/groen/blauw :confused: Ziet er zeer mooi uit :D |
|
mooi blauw, met een buine vlek... heel apart dus, maar wel mooi!!
|
groen-bruin-geel en mooie lange wimpers :D
|
héél donkere wimpers en groen-bruine ogen
love it :D greetz, passoagirl |
Hele lange donkere wimpers... and bruine ogen.. soms licht-bruin *oehoe*.. zooo mooi!
|
zo meestal:
http://www.endoria.net/upload/index.php/1158449382 maar ook wel eens zo: http://www.endoria.net/upload/index.php/1967270087 en heel soms echt pikzwart *zwijmel* :) |
Sneaky lachend... ;) :p
|
om in weg te smelten :)
|
Hele lichte, helle blauwe ogen... echt lievvve ogen :)
Kus |
Blauwe ogen. Soms zijn ze helder babyblauw, en soms wat minder. Het verschilt een beetje. Soms kan hij met zijn ogen heel gevoelig en kwetsbaar kijken, maar meestal stralen ze zelfverzekerdheid en stoerheid uit. :)
Ripper |
Lief, vind ze het mooist als ze naar me lacht, zo gelukkig zo verliefd, zo spontaan zo vrolijk zo lief, dat ik alleen al verliefd op haar ogen zou kunnen worden.
|
om in te verdrinken ......
een hele aparte mooie kleur: iets groen grijs blauwigs kan t niet echt beschrijven heel apart en mooi!!! |
--- Als ik het goed heb --- Zijn ze echt HELDER Blauw...gewoon zee blauw...zo helder als de lucht...Dat is echt zooo mooi, om in te smelten!!
GreetzZz Ulygan |
Heel helderblauw, heel mooi, lief en met in het midden ergens groene spikkeltjes, heeeeeeeeeeeeeel lief, gewoon de mooiste ogen die ik ooit heb gezien......
|
Zijn ogen zijn heel mooi helder blauw.... :)
|
umm dat witte is vaak n beetje rood :D (vaak ontstoken enzo ghehe) tis een beetje groen/blauw, heel helder, en in t midden om de pupil heen een beetje diepgeel-libhtbruin, heel mooi..
|
Aaah, iedereen is zoo verliefd!!
|
Citaat:
|
helder bruine ogen waar je in verdwaalt en de weg niet kan terug vinden..
|
Citaat:
whahhaa wat een onzin zeg |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11. |