![]() |
dnb/"idm"-beginnetje
http://home.hccnet.nl/muller.beek/fugeln4.mp3
best een tijdje aan gezeten... voor het eerste een baslijn gemaakt die me zelf niet snel verveelt c&c! |
(y), sounds good.
Henk Mul ! |
vettig alleen op de een of andere manier vind ik iets aan het totale geluid niet zo mooi... Ik denk dat vooral de snaredrum stoort
|
Dank!
Ik hou altijd wel van een drum die op de voorgrand staat maar ik zal kijken of ik de snare wat subtieler kan maken. ps. botulism en zijn avatar ! beste platform spel ooit<3 |
klinkt goed, mooie melo, misschien de bass iets versterken en de snaredrum aanpassen?
|
klinkt als een goed begin.
Ik vind trouwens dat je er een keer wat live doorheen moet spelen met wat voor instrument dan ook. Het klinkt me zo wat cheapjes :bloos: |
Citaat:
ik kan wel drummen dus wie weet ;) |
Citaat:
ik probeer eens een extra sub bass erover te gooien kijken wat reason dan zegt |
Citaat:
En ja, ik weet het. Ik werk ook altijd met reason :D Maar tegenwoordig is 80% van de muziek die wel maken van echte instrumenten. Mijn kamer staat best vol met 't orgeltje, effectenzooi, een glockenspiel e.d. :p |
ja ik ben pro drum samples
ik hoor iets wat volgens mij een bas of melodie moet voorstellen, niet zo vadsig. het is eentonig, en dat is wel dnb, maar de sound opzich is niet dnb vind ik. niet dat ik veel verstand heb van dnb.. |
Citaat:
maar geen wonder dat het eentonig is het is maar 1 stukje |
maar jij hebt fichu
PIeter says: nog een minuut PIeter says: en dan op naar langenboom |
he?
zuip ze mensen! |
irritante snare en drums op de voorgrond zal wel komen door je hc/metal achtergrond. oh en reason klinkt niet cheap zolang je maar gewoon creatief bent
voor de rest vind ik het wel een leuk riedeltjehh |
Citaat:
ik ga wat experimenteren met rustigere drums |
ik vind het wel chill klinken, nu mag er nog een hardere bass bij komen, vooral als ik erop wil dansen en niet suf wil worden :D
|
mischien beetje afwisseling van een rustigere bass en een harde?
|
|
ok ik krijg koppijn van mijn eigen liedje
even echte muziek aanslingeren doei |
Citaat:
alleen dat rare geluidje .... (hmm shit daar schiet je niet zoveel mee op he ?:p) ach laat ook maar, ik vind hem cool [= |
Citaat:
Vind niet dat reason cheap klinkt. |
Citaat:
|
je zou www.reasonstation.net is moeten checken
|
ik vind reason wel cheap
(;)) |
Citaat:
best tof, snare iets te aanwezig, melodietje klinkt al stukken beter dan toen in breda (y) gewoon verder aan frutselen |
Citaat:
:nono: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54. |