![]() |
9 januari PATRONAAT
ZONDAG 9 januari
GRATIS ENTREE Open 17.00 - 22.00 The Extraordinary Killer Collective DVD presentation: + Mes In Je Rib + Zarathustra + NiceMom + Destination Zero + breakdance crews Skillz United & Bad Habitz + DJ Auricular + VJ LZA + Graffitti artist Double U Pi + Dj LZA + indoor skate act van Sven Boekhorst (2 x wereldkampioen) Een super DVD met: Mes In Je Rib bewijst nu al ruim zes jaar dat jungle, drum & bass, house en andere dancestijlen prima samen gaan met punk en metal. Dancerock, of dance metal, zoiets zullen we het maar op houden. Als je van een potje vreemde muziek houdt zit je bij Zarathustra goed; moeiteloos wordt jazz afgewisseld met brute metal om vervolgens weer in een gek polka ritme te belanden. Denk aan Mr Bungle, meeting Dillinger Escape Plan in een Psychiatrische inrichting. Cool dus! Skate fun punk band NiceMom vertoont een grote hoeveelheid energie op het podium en dat is dan ook de boodschap die ze aan het publiek willen overdragen. Destination Zero brengt een nieuwe sound waarin techno, breakbeat en d&b samen gaan met rock & metal. Naast muziek ook de breakdance crews Skillz United & Bad Habitz, graffiti artist Double U Pi , DJ’s Auricular + LZA en wereldkampioen indoor skating Sven Boekhorst. GRATUIT! aight! |
daar ben ik waarschijnlijk wel bij om ff naar Joa zn bandje te kijken(y)
|
nah is kut
|
destination zero!
|
ik ben natuurlijk wel aanwezig.
Mes in je Rib, Zarathustra en Destination Zero zijn gewoon vet |
Neen.
|
Citaat:
Nah, kom maar een biertje bij me halen. (y) (heb bardienst) Best wel benieuwd naar Zarathustra trouwens, die heb ik eigenlijk nog nooit gezien. |
Citaat:
|
johnny knows zegt:
leuk man de 9e nighttime bird zegt: ja ik zorg er wel voor dat alle forummers de hele avond gratis kunnen zuipen (y) |
hmmm
|
Citaat:
|
jij bent nog geen volwaardig forummer, zo blijkt!
+ wat hmmm melvin? |
Citaat:
en naast forummer ben ik nog eens z'n leukste klasgenoot ook! |
melvin moet wel komen natuurlijk
|
hij is bang dat t op vriendjespolitiek gaat lijken
|
juh altijd mee oppassen. Ik kreeg gratis bier van iemand op NJoy, die is nu ontslagen :D
|
hmmm sounds intresting :P
|
het bier of de bands? :p
|
Citaat:
Ik heb je niet eens op msn man. :P Maar leuk geprobeerd. ;) |
:(
|
Citaat:
nou met veel bier zijn alle bands leuk :P |
ik weet niet wat het is, maar ik voel me erg aangetrokken tot het woordje gratis, kom wel kijken, is toch vroeg afgelopen
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik loop er die avond wel langs, maar aangezien de muziek herrie is treed ik niet binnen.
|
iedereen die er langs loopt maar niet naar binnen gaat is verliefd op balkenende.
:confused: |
Nee, iedereen die wel naar binnen gaat is verliefd op jp.
weettoch. |
w00t!
|
dan ben ik onderhand al dubbelverliefd. mijnhemel.
|
Smaak heb je wel, mijn beste.
|
is dat zo?
relaxt. |
tis toch wat he
|
ik snap nog steeds niet wat nice mom doet bij EKC trouwens. niet dat ik ze niet leuk vindt, wat ik van ze ken vind ik wel ok, maar eh t past er niet ehct bij, vind ik.
|
vriendjespolitiek!
ik vind nice mom saai. Maar opzich spelen ze goed. Jij moet gewoon mattijs wat meer inpalmen en je zit over 2 maanden bij ekc |
haha
nou zo bedoelde ik t niet. heb op zich niet echt behoefte om er ook bij te zitten, komt toch niet t puibliek op af wat ons ook digt denk ik. |
ik ben er toch!
|
true, true
maar we spelen de komende tijd toch niet echt, werken aan nieuwere nummers, beetje stijlverandering. maargoed laat ik daar dit topic niet mee vervuilen |
dit topic is nu al hopeloos (y)
|
das dan ook weer waar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ga je mee? |
Citaat:
|
ik geloof niet dat dat als antwoord telt
|
Citaat:
|
hett iss nikss voorr nikss eenn package he
|
Tub Ring komt ook.
|
Citaat:
Weet jij trouwens hoe laat Tub Ring vanavond begint? www.delans is niet echt bepaald behulpzaam. |
Citaat:
ik denk dat rond 22.00 zarathustra begint ofzo |
Citaat:
ik wou eigelijk gaan in melkweg, maar als ze gratis komen in patro :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |