![]() |
bikinilijn epileren???
ik heb laatst een epileer apparaat gekocht (silk epil).
op de verpakking staat dat je daarmee ook je bikinilijn kan epileren. maar dat lijkt me erg pijnlijk. heeft iemand hier ervaring mee??? |
ik niet maar een vriendin wel.......als je pijn fijn vind...
|
Het kan wel, op zich. Doe ik ook wel, maar trek er maar wel een middagje voor uit ;)
Even erop zetten, verga je van de pijn, dan de andere kant. Dan wachten, begint je huid zichzelf te verdoven en wordt 't wat dragelijker. |
Auw! Ik probeer wel de bovenkant te epileren (snappen jullie het?:p), maar dat doet zo'n pijn...:|
Misschien helpt het als je er eerst ijsklontjes op legt ofzo. (ga ik ook maar eens proberen) |
ik epileer altijd, werkt goed, blijft veel langer glad en de haartjes worden minder stug. De eerste keer doet het enorm veel pijn, maar daarna wordt het vanzelf minder.
|
nou, als het op andere plaatsen al pijn doet zou ik mn bikinilijn niet wagen als ik jou was.
(anders zou ik het gewoon proberen) |
Bovenkant doe ik ook. Eerste keer doet behoorlij pijn maar daarna steeds minder.
Schaamlippen doet wel echt te veel pijn :( |
ja dat doet au :| maar ik vind het overal pijn doen zeg maar :o naja niet zo erg als daar maar toch :o
mijn moeder vind het juist een fijn gevoel, maar dat omdat ze er al aan gewent is zeg maar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Veet/ feet -weet -ik -veel -hoe -je -het -schrijft -en- ik -heb -geen -zin -om -naar -boven -te -lopen- wil ook wel helpen...:)
|
Ik heb het wel es geprobeerd.
eerst mijn benen en dat deed al gigantische pijn! en toen daarna de bikinilijn geprobeerd, maar dat heb ik maar gauw gelaten, en heb het verder geschoren, ik kon er niet tegen |
Uhmz, na aanleiding van dit topic heb ik het vanmorgen geprobeerd... Het epileren van m'n (onder)benen heb ik totaal geen prob's, echter bikinilijn laat ik volgende keer achterwege, big time! Heb snel een tube ontharingscrème gepakt om het af te maken *brrr*
|
Citaat:
niet dat dat erg is hoor :) |
Als ik hierboven de pijnlijke ervaring hoor heb ik Respect voor de dames (y)
|
Citaat:
want ik heb ooit ontharingscreme op m'n benen gebruikt, en dat werkte niet echt.. dus lijkt me niet zo geslaagd om dat dan op m'n bikinilijn te proberen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus gewoon van Kruidvat? Eigen merk ontharingscreme? of wat is 't? En dan zo'n dingetje erbij waarmee je de creme eraf .. "scheert"? *klaar is kees*?? :cool: |
Citaat:
|
pak gewoon een scheermesje...
|
Citaat:
Harsen is toch ook een optie, of is dat te pijnlijk daar?:o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |