![]() |
tips vakantie plz:)
mensen jullie zijn allemaal zekersteweten welles op vakantie geweest duss vertel me je ervaringen (:D) en waar je bent geweest en alles want we weten niet waar we heen willen! wel buitenland graag :cool: Ciao!
|
pff, waar ben ik geweest
Portugal 2x - erg leuk, alleen maar zon en zee gezien Spanje 1x - ook leuk, barcelona geweest Gran Canaria 1x - leuk, maar het eiland zelf heeft weinig te bieden behalve zon en zee Londen 1x - leuke stad, nichtje woont er. Lekker druk, leuk winkelen York 1x - ook leuke stad, nog leuker winkelen dazn in Londen :) en deze stad ligt in het noorden van England Milaan - leuke stad :) je moet wel veel geld meebrengen ;) de versace, gucci en prada vliegt je om de oren Gardameer - leuk maar erg veel Nederlanders/Engelsen/Duitsers, je moet er maar van houden Rome - leuk, weinig van gezien maar leuke sfeer en mensen Latina - ligt vlakbij Rome, hele leuke stad, vooral de mensen, niet zo groot, weinig winkels.. wel vlakbij het strand :) Ligt in Lazio Sicilie --> geweest in: Catania, Siracusa, Noto, Caltagirone, Taormina, Etna, Rosolini, Avola, Ragusa, Ibla, piazza armarina, Ispica, Pozzallo, Modica en nog tienduizend andere stadjes ;) heel heel erg leuk (foto's ) Duitsland: Keulen 2x, leuke stad, fijn winkelen vooral in het kaufhaus Frankrijk: Parijs, idem dito Griekenland: Kreta, zie Gran Canaria buiten europa ben ik nog niet geweest, kan ook niet, mijn ouders hebben eigen bedrijf en kunnen weinig weg :) |
ik zou als ik jou was naar Calabria of Sicilie gaan, geen massatoerisme en geweldig gewoon :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
woow jij hebt genoeg vakantie ervaringen zie ik1! maar thnx voor de info.. ook nog tips voor bv jongerenvakanties zoals salou(ooit geweest?) want we zochten naar zoiets, of mallorca ofso :)
|
New York- gewoon aan te raden, wel massatoerisme maar toch (y)
Portugal- Lissabon was mooi, maar de Algarve is mooier. Lloret de mar- Dit vind ik echt klote, kudde dieren gaan hierheen. Oostenrijk- Meerdere malen geweest blijft geweldig, heel ruig landschap. Noorwegen- Als je gaat ga in Juli, dan is er wat te doen. De westkust vond ik erg mooi. Schotland- Edinburgh is 1 van mijn favo. steden, naar Schotland wil ik nog een keer terug. Praag- Het mooiste wat me van Tsjechie is bijgebleven. Andere plekken waar ik ben geweest zou ik geen oordeel over kunnen geven omdat ik te jong was.. |
Citaat:
Het zal ook wel komen omdat ik niet zo'n discoliefhebber ben. Maar in Nederland kan je net zo goed feesten als in Spanje het weer kan slechter zijn, maar het is veel goedkoper en dat geld kan je voor een extra vakantie gebruiken of eentje nog verder weg... |
je wil dus eigenlijk gewoon naar Salou, Llorett, Blanes of Mallorca.. Ik zou het niet aanraden maar je kan makkelijk op internet zulke jongerenreizen vinden
http://www.jongerenreizen.nl/vakanti...alou_B_31.html |
Of een reisbureau in je omgeving.
|
't ligt er nogal aan wat je wilt doen op je vakantie...
Zelf vind ik Zweden (y). Mooi, heerlijk rustig, vriendelijke mensen, niet te warm (maar ook niet te koud), enz. Ik vind het het perfecte land voor vakantie. Maar als je van feesten enz. houdt enz. dan kun je volgens mij beter naar plaatsen als Salou ed gaan. Ben er zelf nog nooit geweest, lijkt me vreselijk. :o (En als je naar zo iets zoekt, vraag dan naar zo iets, anders krijg je ook niet de antwoorden die je eigenlijk wilt hebben. ;)) |
Kroatie. Prachtig land, erg aardig mensen, je kan er goed uitgaan. Jammer dat er de laatste paar jaar zoveel nederlanders naar toe gaan (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38. |