![]() |
Waar ga jij hard op?
Iedereen heeft wel iets waar hij/zij hard op gaat.
voor mij was het laatst: hele dag niet eten (en verder sowieso bar weinig eten altijd), bier drinken en daarna halve joint snel oproken. ik stapte op m'n fiets, nog heel normaal, fietste stuk mee met kameraad, bij zijn huis ging ik door naar mijn huis. Voordat ik verder ging zette ik m'n muziek aan, Necrophagia CD(Deathmetal). ik skipte door naar het nummer waar ik was gebleven en ging fietsen. na een tijd kwam ik bij een rood stoplicht, ik braaf wachten. duurde paar minuten voordat ie naar groen ging, al die tijd werd de muziek steeds hypnotiserender en ik had het idee dat ik in slaap viel/aan het dromen was. het licht werd groen, ik werd me weer bewust van de omgeving, en stapte heel voorzichtig op. zo heb ik de rest naar huis in een soort halfdroomachtige waas doorgebracht. opzich een erg fijn gevoel, ware het niet dat het redelijk eng is om door allemaal verkeer te fietsen als je nauwelijks aanwezig bent :p nu jullie! |
dit topic is helemaaaaaaaal zinloos
|
jah duidelijk.. maar kerst ook...
kga momenteel ook wel hard |
Citaat:
|
als jij dat vind.
|
Citaat:
|
op de step ga ik HARD!
|
Citaat:
|
200 !
|
ik ga nergens hard op.
|
ik heb nos in mijn auto
|
Citaat:
|
zo valt er nog wat van dreze topic te maken!
|
Citaat:
en nu basta. Dit topic gaat nergens heen. |
Hier doe ik even wat extra uitleg bij voor de TS:
Het topic gaat sowieso nergens heen door de replies erop, maar die replies geven ook aan dat de startpost niet helemaal duidelijk was. (iig, daar ga ik van uit) Hoe bedoel je 'hard gaan'? Iedereen wordt zat na een hoop pils, iedereen word stoned na een hoop wiet/hash en iedereen wordt actief van speed... De effecten van drugs zijn al bekend, hoogstens zou een concretere vraag hier kunnen zijn wat dan je favo drugs is, of wat je het liefst nuttigt om in een bepaalde 'state of mind' te komen. Maar dat soort topics zijn er al best veel geweest (zie de zoekfunctie) Dus vandaar dat ik hier een slotje op heb gegooid. Mocht je het er echt niet mee eens zijn, of mocht je ditzelfde topic met een andere vraag/intonatie willen openen, PM me dan vantevoren even, dan spreken we elkaar nog, zodat niet hetzelfde kan gebeuren ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44. |