![]() |
De draaideur
Citaat:
Met roltrappen heb ik wel een beetje hetzelfde maar ietsje minder erg. Ik neem in ieder geval altijd liever een gewone deur en een gewone trap dan een draaideur of een roltrap. Wie heeft dit ook (of iets wat erop lijkt :P)? :) |
Het lijkt me pure geld/tijdverspilling, die medewerker was gewoon een kluns want hoe vaak komt dit nou voor?!
En nee ik heb zoiets niet |
Boeiend.
|
hahahaha geweldig :D
ik schiet altijd net op het laatste moment een draaideur binnen, ik vertrouw die dingen wel. Meestal hebben ze ook zo'n sensor dat als ze tegen je opbotsten, dat ze dan stoppen. Roltrappen zijn een beetje eng, en dus moet ik van mezelf roltrappen nemen als ik kan kiezen tussen een roltrap en een gewone trap. |
Lol?
Het breken van een teennagel? Deze wereld is écht bevolkt met idioten. |
geen zin om te lezen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou leuk
|
Opzich wel goed. Ik irriteer me altijd aan die mensen in een draaideur die dan weer tegen zo'n deur oplopen, waardoor die blijft hangen, dus het is wel goed.
|
Ik let er nooit zo op. :confused:
|
|
:d
|
ik vind draaideuren leuk.
vroeger bleef ik gewoon meedraaien uit verveling als mijn moeder op ziekenhuisbezoek was bij iemand. Maar probeer het zeker niet met je voet ofzo te blocken, dan gaan de mensen je :mad: zo en :nono: zo bekijken :o |
Laten we hopen dat die ene medewerker geen draaideurcrimineel is.
|
of als je eruit komt met je elleboog die rubberenrand nog ff een por geven zo dat de mensen achter je tegen het glas lopen... :D
|
Mijn moeder vindt het ook doodeng. Ik vind het niet erg, nog nooit problemen gehad. Roltrappen vind ik ook niet eng. :)
|
Hihi, die draaideuren op de vu kan je stop zetten, en ook op het moment dat de twee deuren tussen de uitgangen zitten. :D
maar goed, zoveel kracht vergt het niet om die deuren vooruit te duwen. |
Aansteller...Op het moment dat je er precies doorkan heb je zeeen van tijd om er daadwerkelijk in te stappen. Het probleem ontstaat wanneer je er nog net in wil springen (zoals een vriend van mij :P).
Bij ons op school heeft zo'n ding een detector en die gaat langzaam als er niemand is en sneller als die iemand detecteert. Dat is best grappig, als je dat ding langzaam ziet gaan en dan denk je "ik haal het wel", en dan spring je er in, maar dan gaat ie ineens sneller :P |
Nee, dat heb ik niet. :)
|
|
moeten ze niet eerst oefenen met een gewone deur ? en als ze dan voor een soort examen slagen, mogen ze verder naar de draaideur. maar dan zijn ze natuurlijk nog niet klaar voor de schuifdeur. of de vouwdeur. of de volautomatische schuifdeur. of de hydraulische busdeur. of de extra dikke liftdeur. of de naar buiten toe opendraaiende autodeur. of de klapdeur. of de vliegtuigdeur. of de lego-deur. of de kijkdoos-deur. of de open-deur, die dient te worden ingetrapt.
|
Ochja
|
Dat is nou echt één van die dingen waar ik me totaal niet
druk om kan maken.. |
draaideuren zijn leuk, even een moment rust :cool:
|
Ik kom eigenlijk nooit draaideuren tegen behalve bij de V&D.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik word een beetje moe van wereld's stupiditeit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Precies.
|
Wat kan ik toch goed aanvoelen welk antwoord jullie van mij verwachten, he? :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
smartass :nono: |
Een jongetje die bij mijn vader op de basisschool zat, was met zijn hoofd ofzo tussen een draaideur gekomen en overleden :| Daardoor ben ik altijd bang voor die dingen. Maar inmiddels zal het wel wat veiliger zijn, want dat was in de jaren 40/50.
|
Citaat:
|
Noodless is gek
|
Wie niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |