![]() |
Goede voornemens!
Hoi, heb jij goede voornemens voor 2005? Lifestyle gerelateerd natuurlijk wel, hè. Ga je voortaan alleen nog maar rokjes dragen of een bierlifestyle creëren of toch maar braaf worden? Nou?
|
Ik ga weer studeren (Y)
En centen verdienen. En meer naar concerten. En meer neuken. |
Citaat:
|
Ik ga mijn bierlifestyle een vervolg geven.
Jeuj! |
Citaat:
|
Citaat:
Enne. Ik heb alleen geheime goede voornemens. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
denk ik. |
examen halen, of niet. In ieder geval van school af:) En dan alleen nog maar dingen doen die ik leuk vind.
|
- Slagen dit jaar (y)
- Coming out doen bij famillie - Nog meer weggaan - Een vriendje zoeken & houden :D. - Veiliger Rijden op de baan (HA! :D.) - Gezonder eten :o - Meer geld opdoen - Meer geld verdienen |
Meer aan school doen. Liever doen tegen mensen (iig niet zo bot).
Nouja, vooral meer aan school doen. |
uit huis gaan
meer pimpen en misschien minder blowen, daar ben ik nog niet over uit, waarschijnlijk niet dus |
Vriendin minstens 15 keer per week uitwonen.
|
Ik doe niet aan goede voornemens.
|
Nog harder heerschen, mits dat mogelijk is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Kun je nagaan hoe hard ik heersch. :p |
Citaat:
;) |
Citaat:
Als je nu nog je new-rocks en overzeas broeken bij t grof vuil zet. ;) |
Citaat:
Nee m'n uytgaensbr00k moet wijd zijn, dan pimp je harder. |
m'n P halen
uit huis gaan en alle leuke dingen die ik dit jaar deed blijven doen maar dan meer en beter |
Citaat:
|
1. Niet meer laat komen op school.
2. Slagen. 3. Stressloos zijn zoals dit jaar ;) ;) |
Citaat:
Binnenkort maar ff nieuwe kleren kopen, dan overstijg ik je zo hard dat je alleen nog maar een windvlaag voelt :p |
Citaat:
ff ontopic bedenken of ik verder nog goeie voornemens heb... Een relatie wellicht. |
Oh en ik moet mijzelf maar eens een mooie kåmer vinden in de stad (Y)
|
ben 5 kilo afgevallen.. weeg nu 61..
nu ga ik er voor om onder de 60 te komen.. na de feestdagen :P |
vriendin krijgen
nieuwe scooter!! veel scoren met de voetbal me diploma halen zuipen!!! haha |
Na de vakantie doordeweeks niet meer blowen, igg niet meer onder schooltijd..
Meer sporten.. Een keer een agenda gebruiken.. Mss een bijbaantje zoeken.. |
Citaat:
|
uh lief zijn.
en minder verlegen :bloos: en meer voor dingen gaan waarvoor ik wil gaan. haha |
mn ex vergeten
meer piercingss <333333 toffe_h bekken ja en lekker veel jongens enne meer concerten |
meer verdienen
meer uitgaan verhuizen als het even kan |
mn ex een flinke schop geven
meer werken en dus meer kleren kopen meer uitgaan zeker meer pimpen en naar het buitenland, want ik ga slagen dit jaar. en dan ga ik een jaar relaxen :cool: |
meer bier drinken
|
meer drank gebruiken
meer vriendjes slagen meer concerten meer geld verdienen meer... meer... meer... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik doe ook niet echt aan goede voornemens maar het zou fijn zijn als ik wat vaker mijn mond hield. |
Citaat:
ik heb geen leven naast mn ex :rolleyes: maar zoals je ziet, gaat daar verandering in komen! |
Citaat:
|
beter mn best doen op school, dus slagen
meer leuke dingen doen met vriendje en vrienden veel festivals dit jaar vakantie naar londen/engeland dus veel shoppen mn geld beter besteden en natuurlijk hier lekker blijven fb-en :cool: |
Ik doe al sinds jaar en dag niet meer aan goede voornemens omdat die toch nooit lukken. Maar ik ga wel wat meer aan school doen en eindelijk maar eens een keer wat minder smoken.
|
slagen voor mn eindexamen
meer mn mond proberen te houden een kamer in amsterdam vinden meer leuke mensen ontmoeten op andere plekken uitgaan 'die ene' krijgen |
Oh. Ik ga nog grimmer zijn.
|
Citaat:
meer cd's / lp's aanschaffen, gezien ik momenteel een mp3-schletje to the bone ben en mijn poëtische ziel wil ik gaan ontplooien om tot een dieper zelf besef te komen natuurlijk |
doe ik niet aan en die doelstellingen die komen wel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |