![]() |
wat beweegt al die mensen om...
bij IEDER nieuw forumboeklid dingen te plaatsen als 'welkomm!!!!!!', 'veel plezier op het fotoboek!!', '1e reactie :cool:' etc. etc.
?!?!?!?!?!?!?!?!? ik snap het niet. |
Ik snap uberhaupt het nut van fotoboeken niet.
|
Ze hopen 'leuke nieuwe vrienden!' te maken.
|
Forumboek? En geen idee, ik kom daar nooit.
|
fotoboek :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Normale discussies of echte complimentjes zijn dan wel weer okee. |
Citaat:
|
dan reageren die mensen ook weer op jou (hoop je) en als je veel reacties hebt ben je stoer (denk je)
|
och, ik zit er niet mee
|
Nieuwe reacties scoren, denk ik.
|
Zo is er altijd eentje die bij IEDERE vrouwelijke forummer 'hallotjes' zegt :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze willen neuken.
|
vooral die 'ronniej' is hilarisch.
|
Citaat:
En uh, waarschijnlijk mensen zonder leven. |
is toch zielig als je bij iedereen plaatst van 'halloooooo welkom' en dan hoopt dat ze bij jou reageren zodat je kan denken dat je volwaardige sociale contacten hebt... hmm..
|
Citaat:
|
Meen je dat nou echt :|
|
nee :(
het kan me weinig schelen wat die mensen daar doen. ik vind het er wel gezellig. |
Stoort me niet en kijk er toch nooit naar.
|
Ochja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat mensen hier wakker van liggen. :eek:
|
Gastvrijheid :confused: ..
|
Citaat:
|
drop
|
ze zijn zielig
|
anus
|
Citaat:
|
kan dat? kanker in je sluitspier ofzo
|
Citaat:
|
Dat is grappig. :D
Ik had ook zo'n hallotjes man, maar m'n fotoboek staat uit, dus ik geloof dat de reactie dan weg is. |
is toch aardig? what's the point? leuk ..dat je zulke mensen hebt..
|
ja psies..
ik wist eerst niet eens hoe dat fotoboek werkte... heb hem nu pas ge-upt :s Sommige mensen hebben echt heel veel reacties zeg! |
Vind het een beetje jammer zo'n fotoboek... Zonet stiekem een paar profielen bekeken. Conclusie is dat het op een andere manier voor schut zetten (via foto's) nog zieliger is dan chatten met onbekende mensen.
|
juist... jezelf voor schut zetten :rolleyes:
Het is toch leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, dus waarom niet via het internet. Zo ben ik ook aan een boel vrienden gekomen (ja daar ga ik ook IRL heen). Dus wat geeft het? :) en ik heb 1 reactie :D:D whoohoo! |
Dan denken ze dat ze populair zijn.
Toen je makkelijk kon zien wie er jarig was, wilde ik iedereen wel feliciteren. Maar dat is nu te veel moeite |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |