![]() |
de Hardheid in het patronaat
donderdag 6 januari staat neerlands favoriete ska band in het patronaat te beuken alsof het wreed voor je is. helaasch komt de nationale schande van jaya de kutkater ookl mee om te proberen het feest te verpesten. maar dat laten we natuurlijk niet toe! dus wie gaat er allemaal nog meer om de hardheid te zien en jaya de cat te bekogelen met bierflessen?
|
Ska is toch juist heel vrolijk, en niet hard?
|
de hardheid is dan ook geen standaard ska(y)
|
what's up met jaya the caT?
|
ze zijn jaya te kut(n)
|
oja
|
al de tweede keer dat de hardheid in het 'voorprogramma' staat van jaya, maar volgens mij komen de meeste mensen voor de hardheid. (mij persoonlijk lijkt jaya wel leuk, nooit live gezien, maar op cd niet heel slecht ofzo
weet nog wel dat de hardheid in het voorprogramma van de horrorpops speelde en dat de zaal leegliep toen de hardheid was afgelopen en iedereen gewoon fijn naar huis ging, was wel erg lelijk voor de horropops heb de skabalters trauwens vaker live gezien dan de bouncers, hoe fucked ben ik nu :( |
ik snap ook niet waarom ze de hardheid en jaya samen programmeren. harm van de hardheid bijvoorbeeld vind die gasten van jaya arrogant.
en wtf heb jij toch met de skabalters?:D ik vind het wel een vet bandje hoor. en tja the bouncers heb ik al 30 keer gezien ofzo maar ik ben bang dat ik ze nooit meer zal zien :( |
te ver en de hardheid heb ik laatst nog gezien, 2 uur lang voor 4 pleuro :P
|
Jaya ken ik (en zo te horen gelukkig) niet, maar de Hardheid wil ik wel eens zien. Mocht ik gaan, krijg ik vast nog wel wat van de uitgestotenen uit Baarle mee, hoe meer bierflesjes hoe beter :D
Veel wijn- en cadeauplezier nog, ik ga weer verder vieren :D. |
ik vind je onderhand een beetje zielig worden met je jaya complex
zal er niet zijn overigens |
Jaya is best leuk, en waar maak je je druk om, als het zo'n drama voor je is ga je toch weg voor ze gaan spelen?:)
|
Citaat:
|
Citaat:
misschien ga ik wel, weet nog niet |
Citaat:
|
:rolleyes:
|
je moeder is: :rolleyes:
|
:D Ik zou zeggen:
Jij moet gewoon je bek houwe! Wat doet Jaya eigenlijk? Zou kunnen zoeken, maar ik ben ietwat de Luie Hond aant uithangen ^^ Het is laat en Kerst en wijnig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen cd's van ze dus geen idee hoe dat klinkt. |
Dan ga ik de eerste zijn die zegt dat-ie allebei de bands nog nooit heeft gezien en dus lekker onbevooroordeeld zijn booty gaat shaken (y)
|
omfg die sig :cool: :D
|
de Hardheid en Jaya the cat zijn de enige 2 ska bands die ik waardeer... voor mij dus nix mis met die 2
|
de enige 2?
dan mis je een hoop. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
^ nou vind ik je dus niet meer aardig...beetje je moeder rolleyen
|
ik bedoelde jouw moeder niet 'je moeder' ;)
|
Citaat:
|
:D (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb beide bands begin dit jaar gezien toen ze ook samen in w2 speelden, ik werd meegenomen door BackDoorMan. en toen vond ik jaya the cat echt niks aan, de hardheid daarentegen (y)
als ze nog eens een keertje hier in de buurt komen voor niet te veel geld ga ik er misschien nog wel eens heen. |
Citaat:
|
Jammer dat op 6 Jan The Promise in Tilburg staat, anders was ik hier graag bij aanwezig geweest,
|
Heb Jaya en de hardheid allebei gezien, Hardheid was wel grappig.
Had wat. :) Owja, tis toch te ver weg :P. |
Citaat:
|
Citaat:
nee vrienden van mij zaten na elke keer: dit word de laatste keihard SPEULE te roepen en toen gingen ze lekker door. was in een rockcafe hier er waren 20 man ofzo, t was echt zo cool |
Vet, maar ik ga niet
|
ik ben siked
|
Citaat:
|
I`ll be there aheight
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En?? Was 't nog wat gister?
|
Nee, 't was ruk.
Maar de sigarettenautomaat was in een gokmachine veranderd (y) 9 pakjes sigaretten en 20 cent winst, maar alleen omdat we niet wisten wanneer we moesten stoppen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |