![]() |
hoe snel ga jij verder?
ik wou graag weten van de dames hoe snel jullie verder zijn gegaan met hun vriend of mischien was het je vriendje nog niet maaruhm ja je snapt het wel.. :p
|
Is er een specifieke reden waarom je dit niet van de heren wilt weten?:o
en verder denk ik dat dit beter op seksualiteit past, mocht er daar nog geen topic over zijn ;) |
Met mijn nieuwe vriendje ben ik eigenlijk al de eerste nacht van onze affaire 'verder' gegaan :o. Maar dat was absoluut niet de eerste nacht dat ik hem kende. We hebben zelfs een hele tijd geleden al eens gezoend, en een tijdje terug nog eens bijna. Maar nu ging het dus ergens heen ;). Ik heb absoluut geen spijt, ik voelde me al goed bij hem en het wordt steeds leuker :).
|
je hebt gelijk :o mja nu tie er tog al staat, laat ik em maar gewoon staan.. en mannen, kom maar op met die reacties :D
|
Ligt er bij mij aan hoelang je een bepaald persoon kent en of je weet wat je aan hem hebt, dat hij niet opeens tegenvalt ofzo. Ik ben bijvoorbeeld wel 'snel' verder gegaan met mijn huidige vriendin, maar ze was dan ook al 3 jaar een goeie vriendin van me.
|
Ik ben met mijn huidige vriend na 2 week al verder gegaan. Geen spijt van! We waren daarvoor al een poos goeie vrienden. en hadden al eens gezoend
|
Ik denk dat dat ook een belangrijk verschil is: met iemand die je al langer kent, zul je (als je iets met elkaar krijgt) sneller verder gaan dan met iemand die je nog helemaal moet leren kennen en van wie je nog niet zo goed weet wat je kunt verwachten.
Dit geldt mi voor de situatie dat je ook echt wat met elkaar krijgt. In het geval van een ONS lijkt mij juist het omgekeerde het geval; die zul je sneller hebben met iemand die je nauwelijks kent dan met iemand waar je al vertrouwd mee bent. |
Wat valt er onder "verder gaan"?
|
Citaat:
|
Met 1e vriendje pas na een hele poos, beide nog geen tot weinig ervaring.
Bij 2e vriendje wilde ik al wel verder, maar hij dacht dat ik er nog niet klaar voor was. Toen ik het de 2e avond op rij zei, was hij er wel van overtuigd, dat was na een week of 2 En vakantievriendje was meteen dezelfde avond nog :o Mjuh, da was meer een multiple ONS ;) |
Terwijl zij nog een vriend had.
|
Twee keer meteen. Verder niet.
Van de toekomst weet ik het niet. Dat ligt er maar net aan he. |
waarheen?
|
Citaat:
|
uhhhh vrij snel...:o:|
1e vriend: 2,5 week denk ik.. 2e vriend: goeie vraag, 4 dagen? maargoed met hem ging ik al enige tijd om:) |
Hangt ervan af hoe ik me erbij voel. Maar het duurt meestal niet zo lang.
|
Met eerste vriendje duurde het twee maanden, met huidig vriendje meteen eerste date. Ik vind dat je bij dat soort dingen gewoon op je gevoel af moet gaan. En voor mij lag de drempel na de eerste keer gewoon een stuk lager, wat dat betreft :)
|
Citaat:
|
we praatten verder nadat we even stopten met zoenen.
|
Wanneer zij en ik er allebei zin in hebben.
|
Wanneer het voor allebei goed voelt, dat is iig het belangrijkste.
Dat was na iets meer dan een maand geloof ik :o |
we hadden toen iets van 4 maanden en het was meteen mijn eerste keer, nu zo'n 1 jaar geleden
|
ligt eraan wat je onder 'verder' verstaat
all the way: niet anders verder: euhm 2 maanden moet erbij vermelden dat we elkaar gemiddeld 1 keer in de anderhalve week zagen |
Maakt niet zoveel uit, als het maar goed voelt. Voor mij gaat daar in de praktijk denk ik wel tijd overheen, en liefdeskracht en -overtuiging. Eigenlijk zou ik het met niemand willen doen waarvan ik niet zeker wist dat ik met haar zou willen trouwen. Dat wil zeggen, de liefde moet voor mij zo sterk zijn dat diezelfde liefde voor mij maakt dat ik voor altijd met haar samen wil zijn. Dat wil dus niet zeggen dat ik het in theorie alleen doe met meisjes waarmee ik wil trouwen, maar wel in de praktijk.
|
wanneer het goed voelt, simpel zat :)
all-the-way: nog niet maar wat versta je precies onder verder gaan? |
Citaat:
|
Ligt bij mij vooral aan de persoon en de situatie. Zoals Waves ook al zei; wanneer het goed voelt.
|
Ik denk dat de gemiddelde snelheid van gaan toch wel rond de 5.5km/h zit.
|
Dat is voor iedereen en voor elke situatie anders.
Je moet het gewoon doen wanneer je je er allebei goed bij voelt.. |
geen idee
|
met mijn ex na 4 maanden maar dat was ook de eerste keer. Met mijn toekomstige vriendin waarschijnlijk wel wat sneller.
|
Hm, alleen bij mijn ontmaagding wachtte ik drie weken met dat vriendje.. de rest van mijn relaties zijn praktisch aangegaan op het moment dat we seks hadden gehad..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |