![]() |
De ideale wereld #2
:)
|
:nono:
|
lol :D
|
Slotje
En laat me nu niet 500 posts wachten... |
Jezus zeg.
|
Moord, brand!!!! Mijn topic is gestolen. :|
|
die ene is vol, ik maak een nieuwe, is dat zo raar? :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De islam is onze manier om goddelijkheid te begrijpen en de bedoeling van het leven te begrijpen. Het is een zeer wetenschappelijk gerichte religie, die redeneren aan de oorsprong van het geloven zet. Het is de enige religie die mensen niet tot geloven heeft gebracht door middel van fantastische wonderen, maar door argumenten. En samen met onze taal en onze geschiedenis is de islam aan onze kinderen onderwijzen een cruciaal onderdeel van het behoud van een gezonde en rationele identiteit.....
Dus relegie en wetenschap hangen samen. Het ene baseert zich op de andere met als conclusie.....God is geen verzinsel. http://www.mdp-pmd.be/ |
Ja.
|
hahahaahahah
haaaaaaaaaaaaahahahahahahahaah hahahaahahah omfg zo hard heb ik vandaag nog niet gelachen. |
Citaat:
Zo blijft DK even warm met onze posts. (y) |
Citaat:
:| |
Citaat:
|
Nee, ik open sowieso nooit topics.
|
Naar de koelkast?
|
Ik herinner mij toch een verhaal over een zekere Mohammed die in een nachtelijke droom de heer bezocht etc. etc.
Die bovendien zijn profetieën van een engel kreeg...als dat geen wonderen zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
dicht met dit topic
|
|
Citaat:
|
stellettje zeikerds
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vandaar dus
|
Mensen die dit een oninteressante topic vinden hoeven niet te reageren. Dus houd op met het gejank.
|
Citaat:
|
Slotje
|
[QUOTE]hasseltboy schreef op 25-12-2004 @ 16:26 :
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
BTW: Dat noemt men ouder worden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kijk eens aan
we zitten bijna bij 40 :o |
En nog steeds geen slotje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
godverdomme vuil tyfustopic lol rofl slotje nodig lmao extreem-rechts moslim-extremisme futurama matt groening is god lol god bestaat kurt cobain leeft in de kelder van courtney love 2pac speelt kaart met kurt en elvis want dat is cool nozzman maakt gave strips slotje ik vind kirsten dunst een goede actrice dit topic heeft een slotje nodig linkin park is stom wanneer komt er nou een slotje ja mijn caps-lock zit vast vanwege het gebrek aan een sleutel om de knop weer van het slotje los te halen roflcopters zijn cool zouden die ook een hangslot hebben ik weet het niet maar ik wil een slotje want dat is godverdomme zeer cool geef ons nou een slotje leestekens zijn moeilijk en onnodig maar ik wil een slotje
|
Citaat:
|
Citaat:
Want het kan me geen ruk schelen of ze het grappig vinden. Mijn punt word in ieder geval opgemerkt. |
Gezellig hier. En het is nog wel Kerst! Waar is de kerstgedachte?!
|
Citaat:
Of bedoel je die hypocriete kerstgedachte van vrede en respect? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een ideale wereld kan nooit materieel worden, omdat de verwezenlijking van een ideale wereld de idealiteit zou vernietigen. Misschien was deze wereld wel ooit ideaal, God mag het weten. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |