![]() |
plas
hoi, wij hebben nu bijna 3 jaar een hele goede relatie!
nu proberen we op sex gebied steeds onze grenzen te verleggen, laatst hebben we elkaar zitten bekijken toen we aan het plassen waren, we werden hier heel geil van! hoe denken jullie hierover? of verklaren jullie ons hier nu voor gek? :confused: |
Ieder z'n ding... :|
|
Hmm... lijkt me niet zo fijn eigelijk. Krijg je weer even het besef waar dat ding nog meer voor wordt gebruikt..
Maar inderdaad... ieder zijn ding |
Ieder zijn eigen meug. :s Maar het is niet mijn ding.
|
Ja, ik houd er wel van om mijn bitch te slappen en mijn gele stinkende urine over haar uit te smeren.
|
Neuh niks voor mij
|
Ze wordt geil als ik in d'r bek schijt.
|
Hmm, er worden toch feromoontjes doormiddel van urine uitgescheden, tenminste, bij dieren is dat zo meen ik. Daar zou je wel geil van kunnen worden - *noteert in captains log.
|
Citaat:
|
tja, me ex-vriendin heeft me weleens in de maling genomen, toen we in bad zaten. Ik moest me ogen dicht doen, dus dat deed ik.....toen voelde ik warm water over me heen komen, dacht dat het gewoon water was, maar toen het bij me lippen kwam, proefde het toch niet zo uuuh als water :p
|
Citaat:
|
Citaat:
@ TS: :| |
Je grenzen verleggen? ok. niet meer dan logisch, denk ik. Maar dit gaat me iets... te ver:|
|
Citaat:
:rolleyes: Gadverdamme :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hihi :p je doet er niemand kwaad mee (als je beide wilt) dus, es ist mir Wurst
|
Het is natuurlijk een vrij intieme handeling. Ik begrijp wel dat het in dat opzicht romantisch of opwindend kan zijn om elkaar zo te zien. Als je er plezier in hebt, vooral doen.
|
Ja eh, doe je ding, zou ik zeggen. Maar ik zie het opwindende er niet echt in.
|
Als je het nou allebij prettig vindt, wat is dan het probleem?
Je deelt iets dat wellicht voor veel mensen vreemd overkomt, maar volgens mij geeft t alleen maar aan dat jullie 'open' staan voor elkaar. Iedereen moet gewoon doen waar hij/zij zich lekker bij voelt. |
kan hier een slot op???
we weten voldoende :) |
Citaat:
|
Citaat:
Dat 'leert' het wel af. |
Citaat:
|
hmm ik heb mijn vriendje ook wel eens zien plassen, maar daar werd ik eigenlijk niet opgewonden van
|
Citaat:
|
tja, ik vind dat niet echt opwindend
maar ik verklaar je ook niet voor gek, want dat doe ik niet zo het schijnt meer voor te komen :) |
Citaat:
|
idd ieder zn eigen ding!
|
Ach, ik kan me daar echt niet druk om maken moest er wel om lachen....lekker is anders ja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom vindt iedereen het zo vreselijk goor? Het gaat om de ander zíen plassen, toch? Niet om over iemand heen plassen of urine drinken of dat soort dingen. Plassen jullie nooit?
|
ik denk dat de meeste mensen het zich moeilijk voor kunnen stellen... :)
|
lol kebbis zoiets gezien bij Jerry Sprinker: iemand die over amerikaans nationale televisie vroeg of zijn vriendin over hem heen wilde kotsen, hij vond dat zooo geil:P(die vriendin heeft hem gelijk de huid vol gescholden en het uitgemaakt:o:P)
lol das is veel zieker... |
Citaat:
doei doei :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm ik kan me wel voostellen dat je t geilig vind maar probeer t eens met poep...
|
tsja, wat jullie willen :|
|
Als jullie dat opwindend vinden, is het toch goed? Ik zelf vind het niet vies om mijn vriend te zien plassen, maar ook niet opwindend.
|
Elkaar willen zien plassen...och, het heeft wel iets intiems. Als je je zo bij elkaar op je gemak kunt voelen. Ik doe ook niet moeilijk over een open wc-deur. Maar opgewonden? Hm, nee. Iets te vaak de hond uitgelaten, denk ik.
Maar goed, van alle fetishes is plas wel een van de onschuldigste he? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58. |