![]() |
levenswijsheid...?
A-ritmisch en stijlloos...
- - - Elke dag zie ik mensen lopen verveeld, gelukkig onzeker over wat er komen moet. En elke dag zie ik meensen huilen, huilen van geluk, huilen van verdriet, huilen om het leven en om wat er te gebeuren staat. Ik zie mensen lachen, lopen door de paden, over de weg lachen om de strijd van het leven lachen om de juiste reden, lachen van verdriet. En zelf moet ik soms lachen soms huilen me slepen door de pijn de pijn die eenieder overvalt als men zich realiseert wat er komen zal... Zo jong als ik ben, ik heb een wijze les geleerd Bij liefde hoort verdriet, en bij het leven... hoort de dood. |
Tja... :) Wat gedachten op een rijtje... Stiekem vind ik dit een beetje te puberaal en eenvoudig voor wat ik gewend ben van je en zeker bij jouw leeftijd :D. Clichébeelden, herhalingen, voorspelbaar, onaf, de vorm die me niet aanspreekt, oppervlakkig taalgebruik. Sorry Type, maar dit vind ik nix :).
|
Citaat:
deze twee zinnetjes: lachen om de strijd van het leven lachen om de juiste reden, Mja, maar als ik daar vast blijf zitten, dan zit ik ook echt vast, en wat ik er dan ook omheen zet, het is en blijft klot'n. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30. |