![]() |
Psychonauten in de politiek - Ruigoord Vrij Partij
http://www.ruigoord.nl/2004/paradiso...RIJ-PARTIJ.jpg
"Arbeidsvrije zones, vriendjespolitiek, kiezen op elkaar, de partij met een knipoog, die geen enkel conflict verkoopt maar anarchistisch, absurdistisch, psychedelisch, ontwapenend met alles de draak steekt, één groot statement, iedereen een gouden handdruk, geen files meer maar meer geslachtsverkeer." "PERSBERICHT: Het kon niet uitblijven. Iedereen kiest positie. Ook wij van de kunstenaarsondergrondse! Wij nodigen u uit voor het oprichtingscongres van de Ruigoord Vrij Partij op 28 december 2004 in Paradiso te Amsterdam (zaal open 21.30 uur, start 23.00 uur). Wij laten een frisse wind in de stankbel der Lage Landen. De R.V.P. is totaal ontwapenend. Geen kanonnen maar ballonnen. Ons doel is geluk: iedereen een gouden handdruk! Een republiek van Vriendenpolitiek. Geen files meer, maar meer geslachtsverkeer! De Vrijpartij maakt deel uit van een wereldwijde beweging tegen het miserabilisme. We hebben genoeg van de smerigheid. We maken een nieuwe werkelijkheid! De R.V.P., voor de zwevende kiezer." www.ruigoord.nl :D Wat vinden we er van? Gaan ze 't maken in de politiek? Stem jij d'r op? Etcetera, ik ben te lui om meer vragen te bedenken? |
wtf heeft dit met D&A te maken?
|
hahah wat een supervet bericht:D ik dnek dat t een hit gaat worden(y) ik zou zo op ze stemmen want dan doe ik tenminste nog wat nuttigs met dat stemrecht
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hun mottodinges is ook "Kiezen op elkaar" :cool: Dat is echt zo van "Yo, heb jij 'n een of andere verslaving? Dan weet je waar je wezen moet met de verkiezingen!" :D |
Citaat:
Zou het financieel beleid van RVP goed zijn? :cool: |
Citaat:
|
Mja, ik mag niet meer stemmen in Nederland. Maw, ik hoef dus ook niet meer te doen of ik het enigszins interessant vind dat ze daar in Den Haag de boel lopen te verzieken.
|
Whahaha!
Daar ga ik zeker op stemmen!!! :D Ben nie zo fan van ruigoord, maar deze campagne vind ik subliem!! (y) |
geweldig (y)
|
ruigoord = goa :cool:
|
goa = :nono:
|
je moeder = :nono:
ontopic! |
wat zeg je over me moeder :|
|
ik wist toch al niet wat te stemmen, dus ik ga dr wel voor en ze gaan t vast erg goed doen...bij de mensen die op d&a posten of dit eventueel zouden kunnen gaan doen
|
ghehe, ik stem 'r wel op. 't is leuker dan blanco.
|
ik zou zekerweten op de Ruigoord Vrij Partij stemmen
een prachtig antwoord op de huidige achterkamertjespeespolitiek ik ga ook wel kijken bij hun bijeenkomst om te zien hoe serieus deze creatieve luchtpiraten zijn. p.s. ruigoord is meer dan goa. ooit eens gehoord van ruigoord reggae? landjuweel? |
Geweldig! Alleen wel jammer van dat "meer geslachtsverkeer". Ik word er een beetje onpasselijk van. Anarchisme op staatsrechtelijke basis is geweldig en moet verspreid worden, maar hoe je ook je lichaam anarchistisch kunt maken heb ik nooit begrepen.
|
Sommige mensen worden nooit volwassen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52. |