Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   aftrekken (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1053693)

Sutreb 25-12-2004 21:29

aftrekken

hoi, ik heb een vraag
(dit is de account van mijn vriendje die ik heb gehacked :bloos: )

zijn er eigelijk manieren om het aftrekken fijner voor en jongen te maken, zonder allemaal hulpmiddelen te kopen, maar gwoon dingen die je in huis hebt of iets dergelijks... en dan niet pijpen dr bij, daar houd ik nie zo van, maar ik wel soms iets doen als ik ongesteld ben... en dan wil ik wel dat ie dat heel fijn vind...

duz weet iemand iets?

Sade 25-12-2004 21:44

Ehm, gewoon aftrekken, op de manier die hij lekker vindt. Dit is voor elke jongen anders, dus dat zul je toch echt een beetje moeten uitproberen en zijn reactie bekijken.

logitech 25-12-2004 21:57

je moet proberen de houding te nemen die hij zelf ook heeft tijdens het trekken dus eigelijk niet voor hem gaan zitten maar achter hem! begrijp je het nog? :p

kwebbel 25-12-2004 22:01

of stiekem kijken als hij hetzelf doet een keer, hoe hij zijn vingers neerlegd op begin van voorhuid is belangrijkst

teddybeer1983 25-12-2004 22:59

Citaat:

Sutreb schreef op 25-12-2004 @ 22:29 :
hoi, ik heb een vraag
Dat gaat ie echt niet ontdekken :rolleyes:

Citaat:

zijn er eigelijk manieren om het aftrekken fijner voor en jongen te maken, zonder allemaal hulpmiddelen te kopen, maar gwoon dingen die je in huis hebt of iets dergelijks...
Vraag hem zelf eens wat hij lekker vindt.
Citaat:

en dan niet pijpen dr bij, daar houd ik nie zo van, maar ik wel soms iets doen als ik ongesteld ben... en dan wil ik wel dat ie dat heel fijn vind...

duz weet iemand iets?
Bedankt voor al deze informatie :P
Anaal is vast ook geen optie ? :p

Robgoroth 26-12-2004 11:47

Citaat:

hoi, ik heb een vraag

zijn er eigelijk manieren om het aftrekken fijner voor en jongen te maken, zonder allemaal hulpmiddelen te kopen, maar gwoon dingen die je in huis hebt of iets dergelijks... en dan niet pijpen dr bij, daar houd ik nie zo van, maar ik wel soms iets doen als ik ongesteld ben... en dan wil ik wel dat ie dat heel fijn vind...

duz weet iemand iets?

Gewoon pijpen en slikken!

Energie 26-12-2004 12:49

Citaat:

hoi, ik heb een vraag

duz weet iemand iets?

10 (0.09 posts per dag)

(n)

waarom liegen?

Sutreb 26-12-2004 13:13

Citaat:

Energie schreef op 26-12-2004 @ 13:49 :
10 (0.09 posts per dag)

(n)

waarom liegen?

hoezo liegen?

verder nog iemand met een serieus antwoord, anders kan hier net zo goed een slotje op.

Ocharme ik 27-12-2004 09:51

gehacked ??haha jaja, jij vuile snoeper...maak dan een nieuw account aan ... ipv zo'n vragen niet rechtstreeks te durven stellen als man... :rolleyes:

juno 27-12-2004 13:05

Gebruik olie als glijmiddel inplaats van spuug. Trek met twee handen tegelijk om zijn piemel. Leg een hand om zijn ballen, en leg een hand als een kopje over zijn eikel en draai er over heen. Trek met je volle hand. Of trek heel subtiel met een duim en twee vingers. Trek met je linkerhand inplaats van je rechter. Doe het terwijl jullie staan, ga achter hem zitten en trek hem met je arm om hem heen. Masseer met een vinger rond zijn kontje, als je hem met de andere hand trekt.

Kortom: doe het heel anders dan anders. Probeert alles en behoudt het goede, luidt het gezegde niet voor niets.

AngelLena 27-12-2004 14:43

Maak je eigen account aan, gebruik de zoekfunctie, mocht je dan nog in de knoop zitten, vraag het dan nog eens weer.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.