![]() |
Scheren
Hoe of waarmee scheren jullie je? Bijvoorbeeld bij jongen je ballen enzo, want met scheerapparaat of scheermesje kan nog wel eens verkeerd gaan natuurlijk...
|
Citaat:
succes ;) |
gewoon je "zak" strak trekken en scheren maar :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat was overigens bedoelt voor masterdj;) *denkt terug aan een gesprek van gisteren..* |
Citaat:
|
Citaat:
ssssssssssst :o :p |
Citaat:
|
Ja, je hebt namelijk ook ontharingscreme ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
(n) mofo |
Citaat:
|
wat kunnen sommige toch altijd zeuren over het aantal posts zeg... als je net op een forum komt mag je niks vragen ofzo?
|
met een scheermesje
maar ik ben dan ook een meisje ;) |
van scheren kun je wel irritaties op je schaamlippen krijgen,
dat heeft mijn vriendin nu, ze is er al mee naar de huisarts gweest, gewoon niet scheren en boxers dragen.. |
mijn lekkertje heef zich wel geschoren.. is lekker geil kaal en niks van problemen :D
|
Met een vlijmscherp bowiemes.
Mannelijk he? :D |
'Met scheerapparaat of scheermesje kan het nog wel eens fout gaan.'
Volgens mij zijn er weinig andere methoden om je te scheren dan met een apparaat of mesje, hoor :) Anyway, het handigst is om het onder de douche te doen. Ten eerste, dat is het meest hygiënisch. Ten tweede zoals gezegd, door het water wordt huid en haar zachter en soepeler, zodat je minder kans hebt op verwondingen. Ten derde, mocht je je onverhoopt toch snijden dan is onder de douche met zeep meteen de wond goed gereinigd. |
Ik scheer me meestal voor het douchen (met een scheerapparaat, ik kan me indenken dat een mesje iets makkelijker gaat, maar ach dit werkt ook wel) en dan heb ik niet echt last van irritaties, behalve als ik niet voorzichtig genoeg ben geweest :o
|
Je moet gewoon de kettingzaag van de buurman lenen en dan dat bos omzagen. Ik zie het probleem niet?
|
Scheer apparaat, beetje bijwerken niet alles eraf
|
Citaat:
|
Het "grove" werk met tondeuse op scheerapparaat, het fijne werk met scheermesje.
|
ik scheer het bij me vriend, kan het beter zien, vind het leuk, en toch omdat het een belangrijk onderdeel is en hij er mij zomaar met een mes aan laat zitten... :D maar dus alles met een scheermesje en zeep...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriend scheert zich niet onderaan... is gelukkig ook niet TE behaard daar. Vind ik wel goed zo... hmm
En ikzelf scheer me met een scheermesje, op de plaatsen waar het moet... Maar ik gebruik de speciale scheergel van Gilette for women om minder huidirritaties te hebben als ik me scheer onder de oksels of thv de bikinilijn. En werkt best wel goed! |
Scheermesje onder de douche.. Van m'n vriend weet ik het eigenlijk niet.. :s
|
Citaat:
even ter uwer informatie: het is geen stuk chocola |
Citaat:
Ontopic: Ik scheer het gewoon met een scheermesje. Heb soms wondjes, das wel naar! |
beetje bijknippen met een schaar, anders is het zo'n bos, soms scheer ik het ook weleens een beetje bij ofzo...(met scheermes)
omdat ik het zelf netjes vind, voor de rest boeit het ook niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56. |