![]() |
trends 2005
wat zijin de trends het komende jaar?
|
Broek in je laarzen :S wat mij trouwens niet lukt en staat. Hoe doen jullie dat toch?
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
(@Kiimmiiej: je broek heel strak om je been slaan en elastiekje der om heen (wel een hele grote he, andus knel je je bloedtoevoer af ;) ) dan een sok erom heen en laars eroverheen..
Maar net wat HenkMul zegt: van boven grote laarzen kopen.. dat zit namelijk ook fijner :p) Ontopic: eeeuhmmm.. lange winterjas :D (gok maar wat) |
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het in wordt voor meisjes om hun blote borsten te showen. Als je dat niet doet aankomend jaar hoor je er echt niet meer bij! Jullie weten wat je te doen staat meiden... Succes!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
elkaar in het gezicht kwakken wordtt echt een hit dit jaar :cool:
|
Ik denk dat net zoals er nu beetje straat kleding / skate kleding met jasje gemixt zijn. Komt dan ook nog de stropdas op de straat kleding / skate kleding.
Een beetje Avril Lavigne stijl, maar dan zonder het overschot aan zwart en oogschaduw. |
Volgend jaar mag je het heulemaal zelf weten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgend jaar wordt grim zijn minder hip, waardoor ik nog grimmer ben.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat wil je in dit topic? Chatten? :P |
Iedereen wil mij zijn hahahaha
|
Citaat:
|
Iedereen die ik in 2005 met haar broek in haar laarzen zie lopen krijgt van mij een nekschot.
Fuggedaboutit!!! Het ziet er niét uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
On-topic: de blazers :cool: . |
Citaat:
|
o, ilsetjuhhh denkt ook dat navelpiercings in worden.
|
Wijn wordt wederom een trend, en port op de kerstavonden.
|
Demi Moore kapsels als in Ghost worden het helemaal (y) kinders
|
Citaat:
Verder is dit wel degelijk een vaststaand feit. Over wansmaak valt niet te twisten. |
Nu wel even normaal graag, de vorige moest ik ook al dichtgooien.
OT: Ik denk iig dat de moonboots en uggs er helemaal uitgaan. Broek bij laarzen in blijft er idd in en ik heb ergens, ik weet ook niet waarom, een vaag vermoeden dat de plateauzolen weer terug gaan komen... :s |
Citaat:
|
|
Citaat:
trends? ik heb geen idee en dan zou ik er echt een elle voor moeten bij pakken oid, maar mij maakt t allemaal niet echt uit |
Citaat:
En ik denk dat de combi vest met capuchon+asje/blazer nog wel hip blijft het komende jaar. |
Citaat:
|
in 2005 zijn trends uit
|
Citaat:
|
we hebben de dunks al gehad maar nu wordt ook de kleurtjes uit de fresh prince tijd hippp en dan vooral trainingspakstof lichtblauw, roze, geel en oranje
http://www.lisadamus.com/graciosos/FreshPrince.jpg |
Citaat:
Keej dan, daar hou ik wel van! |
Citaat:
|
Make up:
In zijn metallic kleuren en weg met de glitters ;) |
Citaat:
|
Citaat:
@jules haha ja die heb ik ook nog :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tribalhoofddoeken
Nike Air Tuinbroeken Vitesse-, NEC- of WillemII-shirts (y) |
Citaat:
|
Ontopic:
Bont is het op dit moment helemaal, ook voor mannen. Alleen in de hippere contreien durven mannen nu bont te dragen (en dan heb ik het niet over een bontkraag aan je capuchon :rolleyes: ), maar de trend gaat zich verder verspreiden in 2005. |
Ik zag in zo'n modeboekje staan dat de komende zomer heeel veel kleurbloussen in komen voor mannen. Hoe feller hoe beter (en HOE LELIJKER!!) hmz.. Best kansloos deze zomer :(
|
bontjassen idd, ik denk dat dat helemaal IN wordt, en cowboylaarsjes :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48. |