![]() |
hoedjes
hot(y) wat voor hoedjes/petjes/mutsjes draag je weleens :confused:
|
Geen. :)
|
soms een muts, in extreme kou
|
http://http://www.dameshoeden.com/de.../dancingkl.jpg
regelmatig :o |
een muts, en zo'n hoofddoekje, die mun dreads naar achter houd :d
|
Nooit één, maar we waren donderdag in een winkel en ze hadden daar van die echte hoedjes en ééntje was in het zwart. Ik paste dat hoedje voor de gein en opeens moest ik hem kopen van mijn vrienden en vriendinnetjes omdat het stijl was...Maar in al mijn lafheid heb ik het niet gekocht :D.
|
ik draag best vaakh oedjes ofzo omdat mijn stylisten dat dan voor mij uitzoeken echt bangelijk echt sfeer echt leuk
|
Geen.
|
Ik draag eigenlijk nooit hoedjes. :)
|
Gewoon, van die petjes. :)
|
ramones baseball petje of een muts. ik wil nog steedfs een porkpie hat :cool:
|
Burberry pet, ralph lauren pet, oranje duckhunt meshcap, zwart/witte meshcap die klasgenoot ondergekliederd heeft. Roze geblokte meshcap.
Overigens draag ik bijna nooit petten, behalve dan weer een week lang, als ik daar behoefte aan heb (y) |
Als het soms waait of als ik geen zin heb wat ana mijn haar t eodne.
Zet ik m'n quicksilver pet op, maar dara blijft het dan ook bij. |
M'n gestreepte muts als het buiten vriest. Anders heb ik rode en koude oortjes.:(
|
Ik doe alleen aan de capuchon.
|
Ik draag wel eens een muts vooral als het heel koud is !
en een gangster hoed staat heet bij mij (y) dus moet maar snel eentje kopen ! |
mutsjes zijn leuk :D!
|
muts als het zo koud is dat m'n oren eraf zouden vriezen als ik geen muts op m'n kop deed
capuchon als ik lui ben en verder eigenlijk nooit |
ik heb 2 petjes en 1 zwarte muts die ik alleen opdoe als het echt koud is.
|
ook geen
|
een borsalino hoed (italiaans)
of een stewarts of scotland (golf) pet en als het vriest, een marine bivakmuts |
Een ijsmuts, tegen de kou!
|
Alleen caps.
|
nooit, ook niets als het vriest ofzo
|
Geen, ik zoek wel nog een rijhoedje, maar die dingen zijn echt verrekte duur en kan nergens iets soortgelijks-maar-dan-goedkoper vinden :mad:
|
mn hippe kornmuts en als ik me verveel een kerstmuts
totzover deze nutteloze info |
Af en toe m'n witte hoedje met een groene rand.
|
zwart gehaakt rond mutsje vd h&m
|
als het heel koud is draag ik mn muts, zo eentje met van die flapjes op je oren met touwtjes met bolletjes eraan.
|
elke dag een andere en soms geen
|
Baretjes, wollen mutsjes en justin timberlake hoedjes :)
|
baretjes.. alto :confused:
|
Hier ook baretjes, mutsjes, en soms me Gucci hoedje
|
Citaat:
Maar Gucci ... :confused: moet je er ook wel bijzetten he, Gucci !! |
als het extreem koud is een zwarte muts.
|
een muts, vooral als het regent dan wordt ik tenminste niet chaga. :)
en in de zomer een pet, als er een lange zonnige looptocht te wachten staat. Maar dan wel zelden. |
men mooie muts met een bolletje en oorflappen
men rode vissershoedje en met andere vage gestreepte hoedje. Ik draag bijna elke dag wel wat op me hoofd. Het zit lekker en volgens iedereen staat het ook nog leuk dus ja :) |
Ik heb een aantal petten (die ik de laatste tijd niet meer zovaak op doe), een hoed (bij gelegenheden :o ), en een tering fijne muts, die ik deze winter vaak op doe/heb gedaan.
Ik wil binnekort ook zo'n plat petje kopen, ben even de naam kwijt. |
Petten :cool: (y)
Ik draag meestal een metallica of Ion Maiden pet met eenige regelmaat draag ik een pet met mijn nick (en niet alleen op meet's). Als ik 'net' ga dan heb ik een maffia hoed, en om gek te doen heb ik een officiers pet uit het rissische leger. |
Meshcaps, een muts en een hoed.
|
ik heb een boerenpet net als stefen uit men2b; wat zijn ze leuk heh?
|
stefan is kalend
|
Citaat:
|
Ik heb 1 petje van RL voor tennis.
|
Ik draag nooit een hoedjepetjemutsjebarretjedingetje. Alleen op de fiets als t koud is de capuchon van mn hoodie, verder niet.
|
Nou, ik draag wel eens een zwarte wollen muts als het koud is. Petten soms. En hoedjes niet, maar ik vind die spaceshiphoedjes wel leuk om te zien.
|
heeft 1 zwarte hoed, 2 rode mutsen waarvan 1 met pluim, 2 barretjes (legergroen en zandgeel), een witte muits met klein klepje, een sm-fout-britneyspears petje (deze ligt weliswaar in de verkleedkist), 1 grijze muts met allemaal felle kleurtjes erdoor, een open muts met oorkleppen (erg mooi, wereldwinkel) en ja, ik draag ze allemaal :) Buiten in de kou, maar de iets normalere (gebreide/wollen) mutsen ook weleens binnen.
|
een pet
|
een grote grijze over-mijn-ogen-zak muts... lekker warm, kunnen al me dreads in.. een wollen blauw ietsje met een cap, een gestreepte mutsje, een zwart mutsje,een opa pet, een indiana jones hoed...
|
bolhoed (af en toe)
mesh cap (vaak.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |