![]() |
Dikke ogen [van het huilen]
Okay, de oorzaak hoort bij Liefde & Relatie (:o) maar het gaat even om het gevolg.
Als gevolg van heel veel janken zetten je ogen op, en heb je dus dikke ogen. Wat er bij mij gebeurt is dat ik mijn ogen niet meer goed open kan doen. (n) Koud washandje erop is wel lekker maar helpt dus niet. Nu, meer dan 12 uur later (nachtje geslapen), zijn mijn ogen nog steeds dik, terwijl ik niet eens heb gehuild :s Wat doe ik hieraan? |
Geduld hebben en er zo min mogelijk aan zitten.
|
bij mij is dat 's morgens als ik opsta ook soms wel, maar meestal als ik ga eten e.d. gaat het al snel weg
ik weet niet, ik ben op zich wel gezond enzo, ik voer ook wel veel vocht af 's morgens, ook omdat ik een bakje koffie neem. ik weet niet of het daarmee te maken heeft hmm? het is volgens mij ook wel goed om je ogen even uit te spoelen, en iig te proberen niet huilend in slaap te vallen. |
Ehm theelepel even in de vriezer leggen en er daarna opdoen wil wel eens helpen geloof ik. Of een koud kamille-theezakje.
|
mijn ogen zetten ook heel snel op :/ of naja, mn oogleden ;)
ook als ik niet eens gehuild heb, dat ik sochtends wakker wordt met een oog zowat dicht. Lekker :o kan er weinig aan doen, iets kouds tegenaan misschien. |
Ik heb daar ook wel eens last van, als ik bijvoorbeeld huilend in slaap val. Ik wacht gewoon af, en het wil nog wel es helpen, als je even een rondje gaat fietsen :) die frisse lucht doet wonderen
|
minder huilen
|
ooit eens een tip geweest vanuit de modellenwereld: aambeienzalf
Ik heb het zelf nooit uitgeprobeerd. |
Aambeienzalf is wel heel erg slecht.
|
Met ijsklontjes erom heen wrijven of theelepeltjes in de vriezer leggen en die erop leggen. Je kunt ook een doekje/watjes met lotion op je ogen leggen en een kwartiertje wachten, daar slinken ze ook van.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34. |