![]() |
rode ogen
hey ,
http://www.mailfreeonline.com/uploader/ zou iemand de rode ogen uit deze foto kunnen krijgen ? t zou prachtig zijn als iemand t zou willen doen voor mij :) kus silke |
je url is niet goed
|
Hij doet het niet, als de foto gescant is, en dus een 'echte' foto is, dan kan je bij de fotograaf, of zo...een speciale pen halen, voor het wegstippen, werkt wel..maar is niet perfect. Ik doe het meestal gewoon met een programma op mijn computer, werkt het beste...sucses!
Anki |
Zonder goede url kan niemand het doen. ;)
In het eerste de beste fotobewerkingsprogramma zit btw wel een functie waarmee je dat kunt doen, dan kan je natuurlijk ook zelf eens proberen. :) |
Op internet staan genoeg tutorials hoe je dat weg kan halen met bijvoorbeeld Photoshop. ;)
|
stuur maar naar me email (staat in profiel). Dan werkt ik hem wel bij en stuur hem terug
|
in iPhoto kan het met 1 druk op de knop
|
Dank jullie allemaal voor jullie reacties.
Stom van me dat t ni werkt . 'k ben ni zo goed in al die technische dingen en k heb geen programma als photoshop ofzo maar k stuur wel naar jcg. anyway dank jullie wel kus silke |
Citaat:
|
Mogen wij het uiteindelijke resultaat zien? :)
|
mij best, weet alleen of zij die foto openbaar wil hebben.
|
Er zijn een aantal softwarepakketten die dit voor je kunnen doen. Zoek maar eens op Remove Red Eye
|
Citaat:
|
idd :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |