![]() |
Jongerencamping!?
Wij gaan dit jaar weer met de hele vriendinnen-bups op vakantie. (12 meiden) Vorig jar zijn we al naar Terschelling geweest, wat super was!
We weten nog niet waar we precies dit jaar heen willen, dus iemand nog tips voor een leuke camping en plaats waar je goed kan uitgaan? We waren al aan het denken aan Renesse of Blankenberge, iemand daar ervaring? welke camping gezeten, was het daar streng, het uitgaan...etc? alvast thanx! |
Vorig jaar naar Renesse geweest, was errug leuk =D Dit jaar ga ik naar Blankeberge, moet ook errug tof zijn. Het uitgaan in Renesse is natuurlijk wel helemaal top! Het ligt er een beetje aan waar je heen gaat, maar over het algemeen valt het wel mee hoe streng ze er zijn. Wij zaten op een jongerencamping, is wel zo gezellig en er wordt niet zo snel geklaagd over geluidsoverlast, want iedereen is luidruchtig ;) Suc6 iig!
|
---> Europa
|
Texel, jongerenterrein op het Kogerstrand lijkt me wel geschikt voor jullie. Denk dat er nog wel plaats is. Ben daar ook een keertje geweest, erg leuk, zeker als je met een grote groep bent. Helaas gaat daar van stappen wel alles al om 3 uur dicht, maar het dorpje (De Koog) ligt wel vlak bij de camping dus je kunt het zo lopen en fietsen. :)
Kijk maar eens op www.rsttexel.nl |
www.duinenstrand.nl camping in Renesse, volgens mij ook een jongerencamping.
http://www.campingduinhoeve.nl/ ook Renesse, maar een familiecamping maar voor vrouwen maken ze misschien een uitzondering. |
En uitgaan in Renesse het rockcafe en pigalle ( bij de laatste tref je veel Babanders en Limburgers, maar dat is ook het leukste volk ;))
|
ik zou maar naar duin en strand gaan
de verhalen die ik daar toch over heb gehoord mijn broer is overigens ook 2x geweest :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben 2 jaar geleden naar camping Duin en Strand (Renesse) geweest. Ze zijn redelijk streng. Je mag na (ik dacht) 12 uur niet meer buiten zitten (ivm geluidsoverlast) en de bewaking rijdt regelmatig rondjes. Het uitgaan is ook leuk. Op de camping is een soort disco en met de bus ben je zo in Renesse. Het was niet echt iets voor mij, maar je kan er zo'n groot feest van maken als je wilt.
|
^heet die disco niet 'de schuur' oid?
|
Citaat:
|
mijn broer loopt altijd rond in een t-shirt daarvan (N)
|
Citaat:
|
owkeej, danke allemaal, we hebben gekozen voor Duin&strand.
Citaat:
|
De duinhoeve in zeeland daar ga ik dit jaar ook met vriende na m'n exame naar toe :):)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |