Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   tongzoenen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1054174)

lp-girl 26-12-2004 14:41

tongzoenen

hey,
vraagke, vree lastig eigenlijk.
ik kom nu heel goe overeen me ne gast vant school en die laat nu goe uitschijnen dat ij me me wil lekken.
ik wil da ook dus kdenk datnie lang meer ga duren voort gebeurt.
das geen probleem maar ij denkt dak al gelekt eb vroeger me andere. ik kan nie zeggen tegen em daket nog nooit gedaan en wan ja, da ga geweune nie wan dan weet eel de school et, kzien der zeker van.
dus , ik zie em nu donderdag en kben zeker datij me ga zoenen.
wa moek doen? kbedoel, merktij da daket nog nooit gedaan en?
hoe moek da in godsnaam gaan doen?
moek em gewoon volgen en ja, kweet nie.
geef me tips!
wa moek doen? gaat ij da merken?

kweet dat lik belachelijk is mo kmoent echt weten, khoop da junder me kunnen helpen/

merci e

Madgirl 26-12-2004 14:48

:| Ik versta je niet.

JackieZ 26-12-2004 14:49

Citaat:

lp-girl schreef op 26-12-2004 @ 15:41 :
hey,
ik kom nu heel goe overeen me ne gast vant school en die laat nu goe uitschijnen dat ij me me wil lekken.
das geen probleem maar ij denkt dak al gelekt eb vroeger me andere. ik kan nie zeggen tegen em daket nog nooit gedaan en wan ja, da ga geweune nie wan dan weet eel de school et, kzien der zeker van.
geef me tips!

kweet dat lik belachelijk is mo kmoent echt weten, khoop da junder me kunnen helpen/

merci e

Dit is een voorbeeld van een probleem dat jij zelf creëert. Zolang jij niet bezorgd bent om wat anderen van je denken of om hoe je zoent, en zolang je gewoon iemand kunt vertrouwen en je op die persoon kunt richten in alle eerlijkheid, is er geen probleem. Ik raad je dan ook aan in jezelf te zoeken naar een oplossing. (y)

Briseïs 26-12-2004 14:51

Je gewoon niet zoenen met een jongen waarvan je weet dat hij aan iedereen doorvertelt dat je nog nooit gezoend hebt.

En doe wat aan je Nederlands.

Oh en M staat voor man.

lp-girl 26-12-2004 14:53

Citaat:

JackieZ schreef op 26-12-2004 @ 15:49 :
Dit is een voorbeeld van een probleem dat jij zelf creëert. Zolang jij niet bezorgd bent om wat anderen van je denken of om hoe je zoent, en zolang je gewoon iemand kunt vertrouwen en je op die persoon kunt richten in alle eerlijkheid, is er geen probleem. Ik raad je dan ook aan in jezelf te zoeken naar een oplossing. (y)

ik ben gewoon ooit zoooo vreselijk stom geweest om nie eerlijk te zeggen dak het nog nooit gedaan heb.
dit was vreselijk stom maar ik kan nu echt nie meer terug.
en die jongen, ik weet dat ik hem in zulke zaken nie kan vertrouwen dus hij mag het echt nie te weten komen.
als ze nu te weten komen dat ik het nog niet gedaan heb ga ik veel mensen verliezen omdat ik nie eerlijk was.
ik weet het, het is allemaal mijn schuld maar kheb echt hulp nodig.

Eresh'kigål 26-12-2004 14:53

Citaat:

lp-girl schreef op 26-12-2004 @ 15:41 :
hey,
geef me tips!

merci e

Doe wat aan je kamertemperatuur IQ.

lp-girl 26-12-2004 14:54

Citaat:

Briseïs schreef op 26-12-2004 @ 15:51 :
Je gewoon niet zoenen met een jongen waarvan je weet dat hij aan iedereen doorvertelt dat je nog nooit gezoend hebt.

En doe wat aan je Nederlands.

Oh en M staat voor man.

aja, oei
sorry e.
maar ik wil echt zoenen met hem en ik weet hij met mij.

JackieZ 26-12-2004 14:57

Citaat:

lp-girl schreef op 26-12-2004 @ 15:53 :
ik ben gewoon ooit zoooo vreselijk stom geweest om nie eerlijk te zeggen dak het nog nooit gedaan heb.
en die jongen, ik weet dat ik hem in zulke zaken nie kan vertrouwen dus hij mag het echt nie te weten komen.
als ze nu te weten komen dat ik het nog niet gedaan heb ga ik veel mensen verliezen omdat ik nie eerlijk was.

ga je mensen verliezen omdat je gezegd hebt dat je wel eens met iemadn gezoend hebt? :| jeetje, dan zijn het vast geen goede vrienden :|

lp-girl 26-12-2004 14:59

Citaat:

JackieZ schreef op 26-12-2004 @ 15:57 :
ga je mensen verliezen omdat je gezegd hebt dat je wel eens met iemadn gezoend hebt? :| jeetje, dan zijn het vast geen goede vrienden :|
maar omdat ze dan me niet meer gaan vertrouwen omdat ik gelogen heb, niet om het zoenen zelf.

JackieZ 26-12-2004 15:02

Citaat:

lp-girl schreef op 26-12-2004 @ 15:59 :
maar omdat ze dan me niet meer gaan vertrouwen omdat ik gelogen heb, niet om het zoenen zelf.
ik denk dat het wel meevalt
je kunt je excuses aanbieden en in ieder geval zo snel mogelijk stoppen met liegen!

Olafant 26-12-2004 16:56

Je hoeft het hem niet per se te vertellen ofzo.
Gewoon proberen je gemak te houden en doe lekker met hem mee.

Offtopic: Hahahaha, prachtig, dialect typen. :D

rubenrtv 26-12-2004 17:05

zoen gewoon met die gast, en alsjeblieft leer nederlands

Donny must die 26-12-2004 18:22

baf hem (y) ik weet zeker dat ie ngo nooit gebaft is ;)

Erbenda 26-12-2004 19:12

Citaat:

Nanahara schreef op 26-12-2004 @ 19:22 :
baf hem (y) ik weet zeker dat ie ngo nooit gebaft is ;)
:rolleyes:

Methuselah 26-12-2004 19:28

Citaat:

rubenrtv schreef op 26-12-2004 @ 18:05 :
zoen gewoon met die gast, en alsjeblieft leer nederlands
Dat is hopeloos bij 99% van de West-Vlamingen.

Gewoon vastpakken en binnendraaien meid. (y)

Morrigan 26-12-2004 19:31

Hahah alsof ze gaan merken dat je het nog nooit eerder hebt gedaan je kan ook belabberd zoenen als je het al heel vaak hebt gedaan
En niemand hoeft te weten dat je het nog niet eerder hebt gedaan, toch? :)

Phlox 26-12-2004 19:58

Citaat:

lp-girl schreef op 26-12-2004 @ 15:53 :

Wat dramatisch.
Waarom wil je met hem zoenen als hij op dit soort punten niet te vertrouwen is? Lijkt me niet zon leuke jongen eigenlijk.
En dat mensen verliezen zal wel meevallen? Je hoeft het niet te vertellen hoor, gewoon een beetje meezoenen, dus doen wat hij doet en dan komt het goed.

voorbijganger 26-12-2004 20:22

Citaat:

Methuselah schreef op 26-12-2004 @ 20:28 :

Gewoon vastpakken en binnendraaien meid. (y)

Onzin. Dat is hopeloos bij 90 % van de West-Vlamingen, en hopeloos bij 90 % van de bevolking daarbuiten.
Alleen hebben jullie niet door dat jullie gebrabbel ongeveer even veel afwijkt van wat correct Nederlands is.
We zullen het maar niet over de verwarring tussen slaan en slagen hebben zeker? Ongeveer heel Vlaanderen en Nederland gebruikt het verkeerd, maar niet in West-Vlaanderen. (Kwestie van op hetzelfde veralgemenend niveau te blijven als jij deed).

En on topic: Zoenen is helemaal niet moeilijk, veel kans dus dat hij het niet merkt.

Mennuz 26-12-2004 20:37

Ik voel me soms best god tussen sommige hele stomme mensen hier :P

tuinhoppertje 26-12-2004 20:46

Citaat:

ik weet dat ik hem in zulke zaken nie kan vertrouwen dus hij mag het echt nie te weten komen.
AHAHAHHAHAHAHA

Methuselah 26-12-2004 20:59

Citaat:

voorbijganger schreef op 26-12-2004 @ 21:22 :
Onzin. Dat is hopeloos bij 90 % van de West-Vlamingen, en hopeloos bij 90 % van de bevolking daarbuiten.
Alleen hebben jullie niet door dat jullie gebrabbel ongeveer even veel afwijkt van wat correct Nederlands is.
We zullen het maar niet over de verwarring tussen slaan en slagen hebben zeker? Ongeveer heel Vlaanderen en Nederland gebruikt het verkeerd, maar niet in West-Vlaanderen. (Kwestie van op hetzelfde veralgemenend niveau te blijven als jij deed).

En on topic: Zoenen is helemaal niet moeilijk, veel kans dus dat hij het niet merkt.

http://www.boomspeed.com/methuselah/lol3.gif

West-Vlamingen hebben 't slechts verstaanbare dialect. :D

En dan heb ik 't niet over verkeerd gebruikte woorden als "slaan" ipv "slagen" of omgekeerd, maar de "junder's", "wi's" en consoorten.

Methuselah 26-12-2004 20:59

Citaat:

Mennuz schreef op 26-12-2004 @ 21:37 :
Ik voel me soms best god tussen sommige hele stomme mensen hier :P
_0- _0- _0-

Of bedoelde ik nou _0_ _0_ _0_ ? ;)

mcflem 26-12-2004 21:06

ik heb ook nog nooit gezoend
heb het gewoon aan Martijn verteld
en nu gaat hij het me leren :o

lp-girl 26-12-2004 21:23

oke, allemaal, merci voor de reacties
sorry voor mijn dialect, ik kan er echt niet aan doen. ik probeer er nu op te letten. kben dat gewoon van op msn in dialect te typen dusja...
ik weet nog niet precies wat ik ga doen, ik ga gewoon het doen, voila, nie nadenken, gewoon doen.
ik zie hem in de avond en meestal heeft hij dan al wat gedronken dus als het misgaat weet hij het de volgende dag toch niet meer. :D
khoop dat jullie me nu verstaan, ik heb mijn best gedaan.

MissyE 26-12-2004 21:27

Citaat:

lp-girl schreef op 26-12-2004 @ 22:23 :
sorry voor mijn dialect, ik kan er echt niet aan doen. ik probeer er nu op te letten. kben dat gewoon van op msn in dialect te typen dusja...
ik weet nog niet precies wat ik ga doen, ik ga gewoon het doen, voila, nie nadenken, gewoon doen.
ik zie hem in de avond en meestal heeft hij dan al wat gedronken dus als het misgaat weet hij het de volgende dag toch niet meer. :D

stukken beter te verstaan...

en het gaat gewoon vanzelf.. don't worry..
laat je ons weten hoe 't is afgelopen?? ;)

tuinhoppertje 26-12-2004 21:30

Citaat:

lp-girl schreef op 26-12-2004 @ 22:23 :

lol ahahah dus et is echt zo'n lompe boer, altijd ff slokkie suipe met de maten. maar hij heeft wel evisu en replay, hij haat negers maar niet in het openbaar.

Dirty Ole 26-12-2004 22:27

Citaat:

Madgirl schreef op 26-12-2004 @ 15:48 :
:| Ik versta je niet.
Nederlanders die Belgen moeten verstaan is blijkbaar 'n heuse opgave :D

Dirty Ole 26-12-2004 22:31

Citaat:

Methuselah schreef op 26-12-2004 @ 21:59 :
[afbeelding]

West-Vlamingen hebben 't slechts verstaanbare dialect. :D

En dan heb ik 't niet over verkeerd gebruikte woorden als "slaan" ipv "slagen" of omgekeerd, maar de "junder's", "wi's" en consoorten.

West-Vlaams is onverstaanbaar, maar je hebt er nog hoor... Antwerps, Aalsters,... op zijn sterkst is nog marginaler en nog onverstaanbaarder imho :p

Peacefully 27-12-2004 00:30

Citaat:

Eresh'kigål schreef op 26-12-2004 @ 15:53 :
Doe wat aan je kamertemperatuur IQ.
hahahahahahaha :D:D

igfy 27-12-2004 00:38

wat een commotie om een keer zoenen zeg..

gurl19 27-12-2004 12:30

tussen het eerste x zoenen en de tweede x zit echt geen wereld van verschil.. dat merkt hij echt nie .. dus gwoon zoenen en nie zo zeuren!!

Zeenimf 27-12-2004 12:34

ik ken iemand die al met best veel meisjes heeft gezoend, maar hij kan nog steeds niet goed zoenen. iedereen zoent anders. tijdens het zoenen merkt hij vast niet je al een keer gezoend hebt of niet.

Lottj 27-12-2004 12:47

je merkt niet aan iemand of die ut nooit gedaan heeft of niej
dee een kust van zich eige lekker en de andere gewoon niej
en this nie moeilijk

je mond open en rondjes draaie met je tong je meot ur nie te veel bij na denke want dan moet je lache... gewoon op je doel af gaan en als jij het niet wil gwoon niet doen dan het die knul maar pech.. als jij ur nog nie klaar voor bent nog nie doen!!!

groetjes lottj

erwtje 27-12-2004 12:53

sorry kom nie echt verder dan de 1e paar zinnen

Mucky 31-12-2004 15:51

Citaat:

Methuselah schreef op 26-12-2004 @ 20:28 :
Dan zit ik bij die 1% (y) :)

Mucky 31-12-2004 15:54

Ik had ook nog nooit gezoend, heb het niet verteld, deed het gewoon... Hij heef er nooit iets van gemerkt, op een bepaald moment zei hij zelf dat ik goed kon zoenen :)

-bambi- 31-12-2004 16:06

Citaat:

erwtje schreef op 27-12-2004 @ 13:53 :
sorry kom nie echt verder dan de 1e paar zinnen

Morgan le Fay 31-12-2004 16:53

respect voor degenen die dit verhaal helemaal doorlezen

gurl19 31-12-2004 16:57

Citaat:

Lottj schreef op 27-12-2004 @ 13:47 :
je merkt niet aan iemand of die ut nooit gedaan heeft of niej
dee een kust van zich eige lekker en de andere gewoon niej
en this nie moeilijk

je mond open en rondjes draaie met je tong je meot ur nie te veel bij na denke want dan moet je lache... gewoon op je doel af gaan en als jij het niet wil gwoon niet doen dan het die knul maar pech.. als jij ur nog nie klaar voor bent nog nie doen!!!

groetjes lottj

rondjes draaien :rolleyes: .. bahbah

neok 31-12-2004 17:08

ik kan je helpen,mag ik je email :D
want ik weet wie je bent,je hebt met stijn uit brugge afgesproken !

haha jij bent zielig,ik ken je gewoon

neok

Spray rebel 01-01-2005 14:18

:rolleyes:

Hhaha het is hier gewoon één grote Belgische orgie hier, maar meisje moeilijk is het niet hoor, en als je de bus kan pakken en een beetje leuke kop heb mag je hier in Zeeland ook wel ff langskomen dan wil ik het je wel leren ;) , dan kan ie iig niet zeggen dat je onervaren ben...

OceanEye 01-01-2005 18:35

Pff gewoon doen joh. Wat kan jou dat nou schelen. Zo kan je dat wel over iedereen zeggen.

MightyMarcel 01-01-2005 18:43

je bent een belg. dan is 'lekken' niet je grootste probleem lijkt me.

kusj 01-01-2005 19:54

Citaat:

MightyMarcel schreef op 01-01-2005 @ 19:43 :
je bent een belg. dan is 'lekken' niet je grootste probleem lijkt me.

:o (y)

Multilot 01-01-2005 22:51

Toch leuk, zo'n treath doorlezen

MikeyMo 01-01-2005 22:53

Mhahahahahaha wtf:d

Warsocket 02-01-2005 11:55

Citaat:

Multilot schreef op 01-01-2005 @ 23:51 :
Toch leuk, zo'n treath doorlezen
idd :)

Martjin 02-01-2005 12:08

Ik kan er niet veel uit opmaken :s

flower_15 04-01-2005 12:32

Ik had eerst een vriend die absoluut niej kon zoene.. dat was egt heel erg :( ik had vaak geen zin om met hem te zoene omdat hij het egt niej kon! maar ik kan je wel vertelle dat hij de slechtste zoener is die er bestaat dus je bent zekr niej de slechtste ;)

Multilot 04-01-2005 12:33

Citaat:

flower_15 schreef op 04-01-2005 @ 13:32 :
Ik had eerst een vriend die absoluut niej kon zoene.. dat was egt heel erg :( ik had vaak geen zin om met hem te zoene omdat hij het egt niej kon! maar ik kan je wel vertelle dat hij de slechtste zoener is die er bestaat dus je bent zekr niej de slechtste ;)
Dan ben jij wrs ook niet erg goed. Je zoent altijd met zn tweeen, en niet alleen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19.